Je modulaire setup - Foto's ! -

zag dat de ridrums uitverkocht waren en alleen nog maar als kit te krijgen zijn.. dat ga ik met mijn soldeerervaringen niet in orde krijgen. zat te denken aan de tiptop..die klinkt naar wat ik heb gehoord goed maar de ridrum heeft veel meer mogelijkheden. of mssn gewoon een mail sturen, de kit bestellen en laten solderen door iemand (kan wel geregeld worden)

Ik had een 909 staan maar de ridrum blaasde die helemaal weg (als je daar van houdt). Ik zou idd proberen iemand te vinden die het kan solderen voor je. Helaas ben ik daar ook een noob in.

Ja had hem al een mail gestuurd met de vraag als je de kit besteld of je dan ook de frontplaat erbij krijgt. Ik zag nl ook een losse pcb te bestellen. Maar ik kan hem wel ergens laten solderen, het zal me alleen wat extra gaan kosten

donders, dit past perfect, nooit gedacht... beetje passen en meten in de studio... die verdomd loodzware s950 er weer uitschroeven.. maargoed kijk eens! en nu niet lullen maar vullen :D

image_93958.jpg

image_93959.jpg

Last edited by a moderator:
Weet iemand toevallig of de beste man van ridrum te bereiken is?
Ik had een tijdje terug een mail gestuurd zonder reply.
Mocht iemand nog een tk09 module hebben liggen dan neem ik die graag over.

Hier een foto van mijn modular, heeft op een aantal punten na nog wel wat aandacht nodig.

Ome Case heeft twee supervette behuizingen gebouwd, aanschouw!

image_94856.jpg

image_94857.jpg

image_94858.jpg

image_94859.jpg

Stuur me maar een prive-bericht bij interesse, misschien dat hij er nog meer wil maken.

ps: Ik heb een paar betere foto's toegevoegd in eerdere post.

Laatst gewijzigd:
Rustig de nieuwe studio aan het inrichten, met een nieuwe grote case.
image_94851.jpg

Ziet er erg goed uit. Wat verder met de power, eigenlijk?

Thanks Hanz! Die losse plank in het midden/achter, is voor de bussboards, deze kun je er ook uit halen. Verder komt de voeding op een paar strips op de bodemplaat, heeft mijn broer allemaal bedacht, die heeft dezelfde case. Als je het aan mij zou vragen, boorde ik die bussboards zo op de voeding.

Back