Je modulaire setup - Foto's ! -

:luv:

attachment.php

Cool :okdan:

Ik vind het toch wel een ding opzichzelf kwa klank. De 101 is lang niet zo muzikaal in toon als de 100m
Ik zeg altijd dat die voor mijn gevoel tussen de jupiter8 en de jupiter4 zit kwa geluid

Mooi muurtje RSB8):okdan:

van het weekend had ik een modulaire hookup 8)

en RSB.. dikke setup man! damn!

image_94896.jpg

Last edited by a moderator:
Wat voor koffertje is dat, als ik vragen mag?
Het is een koffertje wat ik nog rond had slingeren en waar precies 9u aan modules in past.
Ik zal de binnenmaten eens meten, daar was al meer vraag naar.

image_94937.jpg

Hij is 43,5 cm x 31 cm .
De diepte van de kist is 8,5 cm en de deksel is 5 cm . Je moet dan wel echt passen, meten en proppen om alles er in te krijgen. Als je de kist 10 cm diep maakt en de deksel 8 , wordt het allemaal wat eenvoudiger (ruimer)

Mijn compacte modulaire setje... :D

Komt nog een doepfer minicase bij (thanks Gein) met een wmd Synchrodyne, ssf Mixmode, Tiptop VC EG en een Antimatter Brain Seeds

De Microbrutes maken het ook erg leuk allemaal. Vooral leuk met transponerende sequences

image_94957.jpg

vet,links vooral,ik vraag me af of ik ooit aan zo een patterniser kan aangeraken

Nou dat is best makkelijk..... ! Stuur Falafelbiels een PM, maak geld over en wacht totdat de postbode langskomt ;)

Weet niet wat van al die vrolijke kleurtjes moet vinden. Het doet me beetje lachen,. doet me denken aan kinder speelgoed. Grappig.

Back