Je modulaire setup - Foto's ! -

Dit hoort idd meer thuis in de grote MS draad. Inverted LFO's lijkt me ook wel erg vet, alsmede de VCA on.
Meerstanden schakelaar voor de LFO speed is trouwens ook aan te raden, dan heb je keuze uit verschillende snelheidsranges en wellicht iets betere controle over de gewenste snelheid?!

Ik mis nog een bult modules maar ga ze aankomende of begin volgende week ophalen.
De 3 rijen komen in elk geval vol en nog 1 om langzaamaan te vullen naar gelang het budget dat toelaat.
Dit is mijn nieuwe case.

image_104956.jpg

Last edited by a moderator:
@untitled yes dat is een ginko case. er zitten 2 meanwell voedingen in welke en goedkoop en nog eens 5a per stuk trekken terwijl een doepfer 1200ma trekt (en ook nog eens bijna 2 keer groter is) en 4 x duurder.
Om zeer ruim te nemen heb ik er 2 doorgelust voor 4 busboards .. zwaar te over aan capaciteit maar prima verder om een fatsoenlijk ruimteschip te runnen. heb er pootjes onder gezet en de zijkanten van de case wat verstevigd met hoekjes aan de binnenkant met ringetjes op de buitenkant met moertjes.

Netjes! Met de tijd moet zo een er hier ook nog eens bij.
Bedankt voor de details, had de doepfer diy kit wel voorbij zien komen maar dit is dan ook een mooie optie. :)
Al lijkt me 1 wel genoeg zo op het eerste gezicht. Ben er verder niet verschrikkelijk thuis in, moet ik me eerst inlezen.

Mooi spul :okdan:

Netjes! Met de tijd moet zo een er hier ook nog eens bij.
Bedankt voor de details, had de doepfer diy kit wel voorbij zien komen maar dit is dan ook een mooie optie. :)
Al lijkt me 1 wel genoeg zo op het eerste gezicht. Ben er verder niet verschrikkelijk thuis in, moet ik me eerst inlezen.

Mooi spul :okdan:

Volgens mij is dit de optie die in je uitgebreide voeding topic al eens als antwoord uit de bus kwam, maar dat terzijde... :stupid

Vanavond de kast schuren en spuiten :P

Doel was een combinatie van een compacte synth voice en veel sequencing power in een kleine kast. Koma Kommander erop en spacen :D Kan hier nachten zoet mee zijn:peukie:

image_105028.jpg

mooi maar gevaarlijk zo'n klein kastje synthiaks hehe :)

vriend van me zei laatst .. ik wil een elements en dan ben ik klaar met modulair.
ik dus ok .. en waarmee wil je de elements mee gaan moduleren dan?
euhm .. ok, ik neem nog een quad lfo erbij ..owja nog een cv naar midi module .. hmm toch nog een filter.
ik zeg vriend .. koop dan ook meteen even een fatsoenlijke case.
er is gewoon zo bizar veel leuk en interessant spul en het hoeft niet perse veel geld te kosten.

De meme is ook niet dat individuele eurorack-modules duur zijn. Het heet juist eurocrack omdat het zo makkelijk is om jezelf met éen module tegelijk langzaam het armenhuis in te werken. Death by a thousand paper cuts.

Dit weekend een klein stukje van het hobbyhok opgeruimd, dus maar eens een foto gemaakt zonder een miljoen patchkabels.
20150907_075328_zpswuaihmca.jpg

In de skiff zit nog aardig wat backlog :D
Niet alles echter, dus aan het denken om nog een kast te bouwen, ben er alleen nog niet uit of dat twee rijen wordt, of toch weer 4.
De beatstep is tof!

Vanavond de kast schuren en spuiten :P

Doel was een combinatie van een compacte synth voice en veel sequencing power in een kleine kast. Koma Kommander erop en spacen :D Kan hier nachten zoet mee zijn:peukie:

Klaar :)

Gaaf!
Inderdaad erg krachtig kastje, vette sequencer en toffe voice (toch nog eens zo'n elements zelf in elkaar klussen).

Back