Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Er zit inmiddels een Disting MK3 bij. En er komt zoals het lijkt een ssf/wmd quad attenuator, pingable multimode filter, digital vca, Intellijel uVca en nog een Disting MK3 bij. Dan zijn beide kasten vol.....
Systeem heeft behoorlijk wat sequence power, kan stand alone al behoorlijk freaky klinken maar wordt voornamelijk gebruikt icm met de 101 en Cat.
Intellijel Metropolis, Antimatter Brainseed, Doepfer vcdlfo / precision adder - YouTube

Wat een toeval, heb dit filmpje vandaag bekeken op youtube.

Klinkt gaaf!
Wat veroorzaakt nu precies die goed klinkende variaties op je basis sequence?
omdat de Brainseed als quantizer in minor staat en de Metropolis ook. Alle variaties blijven daarom in de minor scale. Ik stond er zelf ook wel van te kijken hoor.. toch wel wat anders als chromatisch een sequence transponeren met bijvoorbeeld een keyboard.Er zit inmiddels een Disting MK3 bij. En er komt zoals het lijkt een ssf/wmd quad attenuator, pingable multimode filter, digital vca, Intellijel uVca en nog een Disting MK3 bij. Dan zijn beide kasten vol.....
Systeem heeft behoorlijk wat sequence power, kan stand alone al behoorlijk freaky klinken maar wordt voornamelijk gebruikt icm met de 101 en Cat.
Intellijel Metropolis, Antimatter Brainseed, Doepfer vcdlfo / precision adder - YouTube
Ahaa, dan stelde jij me de vraag over de adder? Het is allemaal nog wat nieuw voor mij, maar een geweldige ontdekkingsreis![]()

maar ik zoek nog een manier om te meten of de nootjes kloppen.