Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat vet dat je 2 metropolissen (scrabble woordje) hebt!
Ik zou hem afkeuren. Meervoud is metropolen![]()
moet het eigenlijk niet doen, maar kan het niet laten. ben wel blij met wat ik bij elkaar gepuzzeld heb.
overigens zie ik aan racks van anderen dat het de meesten niets kan schelen, of er een beetje regelmaat zit in verticaal doorlopende lijnen en/of kleurstelling. ik ben een sukkel daarin. maar ja, het oog wil ook wat.
dat gezegd hebbende, ik denk er wel over om de supermooie en eigenlijk unieke case van Lio&Linn / MeMeAntenna (met Verbos voeding) te vervangen door 2 doepfer LCB's. rijtje extra en wat minder plek nodig. en ook eens mee te nemen naar de noodlebar, want dat zou ik met deze case niet snel doen.

Maar dan wel een beetje op een functionele manier.....)
ja, dat schiet er dus wel eens bij in, als je alles 'netjes' wil hebben. ik zou ook wel een beetje zo willen zijn, van 'pleur het er maar in', maar zo zit ik dus niet in elkaar. werkt wel eens tegen.
Metropoolorkest!
Toch nog een extra rijtje in mijn live koffertje weten te proppen
Ik ga eerst voor functionaliteit: logische signaalvolgorde, bereikbaarheid knoppen, korte kabels etc
Pas daarna het uitzien
Het blijft een gereedschapbox