Je modulaire setup - Foto's ! -

moet het eigenlijk niet doen, maar kan het niet laten. ben wel blij met wat ik bij elkaar gepuzzeld heb.

overigens zie ik aan racks van anderen dat het de meesten niets kan schelen, of er een beetje regelmaat zit in verticaal doorlopende lijnen en/of kleurstelling. ik ben een sukkel daarin. maar ja, het oog wil ook wat.
dat gezegd hebbende, ik denk er wel over om de supermooie en eigenlijk unieke case van Lio&Linn / MeMeAntenna (met Verbos voeding) te vervangen door 2 doepfer LCB's. rijtje extra en wat minder plek nodig. en ook eens mee te nemen naar de noodlebar, want dat zou ik met deze case niet snel doen.

image_111154.jpg

Last edited by a moderator:
moet het eigenlijk niet doen, maar kan het niet laten. ben wel blij met wat ik bij elkaar gepuzzeld heb.

overigens zie ik aan racks van anderen dat het de meesten niets kan schelen, of er een beetje regelmaat zit in verticaal doorlopende lijnen en/of kleurstelling. ik ben een sukkel daarin. maar ja, het oog wil ook wat.
dat gezegd hebbende, ik denk er wel over om de supermooie en eigenlijk unieke case van Lio&Linn / MeMeAntenna (met Verbos voeding) te vervangen door 2 doepfer LCB's. rijtje extra en wat minder plek nodig. en ook eens mee te nemen naar de noodlebar, want dat zou ik met deze case niet snel doen.

Mooi!

Ik doe het in modulargrid ook hoor, alles mooi op kleur en wat passend. Voor mijn diy clouds en disting ga ik ook grayscale panels bestellen. Hou ook niet zo van die bijzondere en wat alternatieve opdrukken.. Intellijel, MI, Sputnik, SSF vind ik erg "mooie" modules. Het blauw van NL riversynths vind ik ook erg mooi! Wat mij betreft mogen er ook bluescale modules komen :D

Maar dan wel een beetje op een functionele manier.....)

ja, dat schiet er dus wel eens bij in, als je alles 'netjes' wil hebben. ik zou ook wel een beetje zo willen zijn, van 'pleur het er maar in', maar zo zit ik dus niet in elkaar. werkt wel eens tegen.

ga een 5U systeempje maken, zijn er nog gebruikers van 5U die hun setup hier willen sharen?

Toch nog een extra rijtje in mijn live koffertje weten te proppen

image_111176.jpg

Last edited by a moderator:
Ik ga eerst voor functionaliteit: logische signaalvolgorde, bereikbaarheid knoppen, korte kabels etc
Pas daarna het uitzien
Het blijft een gereedschapbox

koninklijkmetropoolorkestleiderssalarisbonus ?

Ik ga eerst voor functionaliteit: logische signaalvolgorde, bereikbaarheid knoppen, korte kabels etc
Pas daarna het uitzien
Het blijft een gereedschapbox

Ook geprobeerd maar zoveel modules hebben geen logische signaal volgorde in eurorackland. (Resonant EQ, AC/DC Utility modules en nog veel 'gekker')
Ik gebruik b.v. VCOs net zo vaak als modulatie bron als dat ik ze als toongenerator gebruik.

Hier ook een beginner in de modulaire wereld.

Onze setup op 't moment.

modular.jpg

Ik wacht nog op de mod1, dvca1 en cmp1 van Waldorf, dan heb ik de hele set compleet, maar de levering daarvan laat nog even op zich wachten.

Voorlopig vermaak ik me met wat er nu staat nog prima.
Er valt veel te leren en te experimenteren en zowel mijn vrouw als ik hebben er erg veel plezier mee.

Back