Je modulaire setup - Foto's ! -

Het leuke aan modular synths is dat je er ook andere dingen in kunt hangen he? Ik zou zeker niet wachten op de Waldorf modules als er nog zoveel andere mooie modules zijn. In zo'n compact systeem is een Makenoise Maths wel heel waardevol (wel een suggestie die iedereen doet, hipster module, maar soit).
Wist niet van het bestaan van dat keyboard+rek af, maar da's tof! Zelf ben ik aan het overwegen om zo'n Arturia Keystep te kopen (heb al een Beatstep Pro), maar het is wel een heel gemier met kabels van en naar sequencer en keyboard, dat Waldorf ding is veul handiger.

Ik zou zeker niet wachten op de Waldorf modules als er nog zoveel andere mooie modules zijn.

Nou ze zijn besteld....en mijn budget is eindig. ;)
Bovendien heb ik helemaal geen haast.
Ik hoop het systeem stukje bij beetje uit te breiden. Dat houdt het leuk, betaalbaar en ik heb altijd iets om mij op te kunnen verheugen.

Ik ben erg geïnteresseerd in de modules van Mutable, dus vaag is er een soort van planning om daar traks in een lege kast mee te beginnen.

Eerst maar eens de Waldorf modules in de KB37, dan een sequencer, fourmulator en dan zien we wel weer. ;)

Ahaa, het gapende zwarte gat dat Eurorack heet, heeft je al te pakken, op naar de event horizon :D

Nou ze zijn besteld....en mijn budget is eindig. ;)

Ik ben erg geïnteresseerd in de modules van Mutable, dus vaag is er een soort van planning om daar traks in een lege kast mee te beginnen.

Mutable is top maar wel vaak met menu's/modes. De modules zijn daardoor super veelzijdig maar ook moeilijker te snappen en minder "immediate" Ik hou zelf wel van een beetje uitdaging maar denk wel dat het fijn is het aantal moeilijke modules te beperken tot 2-3 ofzo.

Must-haves:
Peaks is heel handig: envs, lfo's, step sequencer, trigger delay met burst, random trigs... Gebruik het in elke patch

Clouds, superkoele fx processor met delay/reverb/resonator/spectral gebeuren

Veils, mixer, quad vca, niet te duur... (En deze heeft geen menu's)

Mijn huidige setup 8)
(en op modulargrid: https://cdn.modulargrid.net/img/rack...rid_286285.jpg)
Ik zoek nog wat meer modules om Aphex Twin achtige dingen te maken.

image_111900.jpg

Last edited by a moderator:
De clouds in spectral madness mode is altijd wel snel Aphex Twin naar mijn gevoel 8~

Hoe bevalt die Ripples filter? Daar zit ik al een tijdje naar te kijken voor mijn modular.

5U SYNTH-WERK

5U SYNTH-WERK

net een 5U van SYNTH-WERK aangeschaft

image_112830.jpg

image_112831.jpg

Last edited by a moderator:
ja, die foto is echt goed.
ben wel benieuwd naar die spullen - moet toch echt eens naar een noodlebar.

Back