Je modulaire setup - Foto's ! -

http://oi63.tinypic.com/2gxl9c1.jpg

Plaatje is nogal groot, dus jullie moeten helaas op een link klikken.

Laatste aanwinsten zijn Disting en een Metropolis.

Ben op dit moment vooral erg blij met de Qubit fx, Disting, Metropolis en Atlantis.

Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van de mogelijkheden van een ringmod, maar misschien moet ik het nog wat meer tijd geven.

Ideeen voor de toekomst:

Mijn basic doepfer interface wil ik bijv een Yarns voor in de plaats, of iets dat ook midi naar mijn computer kan sturen. Als er een mooie sequence draait, dan wil ik die op kunnen slaan.

Brainseed staat nog op mijn verlanglijstje. Verder ben ik nog aan het orienteren voor percussie elementen, maar ben bang dat ik dan weer een kistje erbij moet plaatsen.

Laatst gewijzigd:
Klaar :D

image_113559.jpg

Last edited by a moderator:
Dat doe je helemaal verkeerd Synthiaks, dat klinkt als muziek!

Sliders-met-LED zijn wel een ideale interface voor step sequencers merk ik in deze video.

Klinkt super!

Gebruik je nu vooral je Disting VCO's? Ik vind ze niet heel fijn klinken, maar in dit filmpje klinkt het allemaal prima.

De Brain Seed gebruik je hier niet of nauwelijks als ik het goed heb?

Klinkt super!

Gebruik je nu vooral je Disting VCO's? Ik vind ze niet heel fijn klinken, maar in dit filmpje klinkt het allemaal prima.

De Brain Seed gebruik je hier niet of nauwelijks als ik het goed heb?

Distings gebruik ik idd als dco's door het wasp filter. Ze klinken wat dof en in het hoog nogal wat aliasing maar in het laag klinken ze erg fijn. De Brainseed is een sample & hold loop van 16 stappen die de release tijd van de slope generator moduleert. Hierdoor de variaties in de 2e sequence.

Intussen een paar maanden verder en er zijn wat modules bijgekomen.
Vandaag de laatste Waldorf module (mod1) ontvangen, dus mijn KB37 zit vol.
Twee weken geleden voordelig een Scooper gescoord en een noise van Doepfer aangeschaft, dus langzaam maar zeker breidt het systeem zich uit.
In het gat van de Roland kast zou precies een Vermona Fourmulator passen, maar op het moment staat een Mordax Data hoog op de verlanglijst.

Tja.....en dan zijn we alweer toe aan een nieuwe kast.
Ik ben geïnteresseerd in de Mantis van TipTop Audio.
Iemand daar ervaring mee of gehoord van anderen?

1.jpg

Tom 32, das een ongebruikelijke set modules. Ben erg benieuwd hoe het klinkt. Mocht je ooit overwegen om iets te uploaden :okdan:

De Waldorf modules of mijn systeem?

Ik ga na het weekend eens kijken of ik iets kan opnemen dat het delen waard is.

Mijn nieuwe portable systeem. 1 hoofdkist, met voeding en tot maximaal 3 kleine kistjes die gevoed worden vanuit de hoofdkist.
De hoofdkist is ongeveer even groot als een lp, past makkelijk in een rugzak of platentas:)

image_114116.jpg

image_114117.jpg

Last edited by a moderator:
Back