Je modulaire setup - Foto's ! -

Qua oscs is er veel moois digitaal, maar filters zijn volgens mij bijna allemaal analoog. Dat blijft toch lekkerder dan digitaal voor mn gevoel. Maargoed ik ben niet vies van de analoge oscs in euro. Complex oscs als een DPO of furtherrr vind ik wel heel vet, niet iets dat je snel terug vind in een andere synth volgens mij.

met pittsburgh en extra vca's kom je al een eind in de buurt van zo'n complex osc; feitelijk heb ik daar alleen nog iets van een waveshaper/folder voor nodig en wellicht een LPG.... Inderdaad lijkt die west-coast benadering me ook wel grappig :)

Mijn huidige rack :) met m'n nieuwe aanwinst: Klavis Twin Waves
De 2 Ladik modules worden binnenkort vervangen door de WMD Aperture en wat 2HP modules.
Sequencen doe ik sinds kort met een iPad

image_115761.jpg

Last edited by a moderator:
Mijn huidige rack :) met m'n nieuwe aanwinst: Klavis Twin Waves
De 2 Ladik modules worden binnenkort vervangen door de WMD Aperture en wat 2HP modules.
Sequencen doe ik sinds kort met een iPad

Ik wil ook ooit eens een modulair systeem gaan bouwen..

En vindt de case wat je post wel erg nice, mag ik vragen waar je deze hebt gekocht ?

Die Klavis is zeker interessant, veel mogelijkheden in zo'n kleine module. Prijs ook interessant. Weer direct last van craving. Bedankt weer (;

Iedereen die dit leest, niet beginnen aan modulair, red jezelf zolang het nog kan.... 8o)

Oftewel het is zo verrotte verslavend, om gek van te worden. Na 3 maanden heb ik dit staan (en binnenkort maar eens mijn huis te koop zetten, de auto de deur uit en misschien maar eens wat minder op vakantie..)

image_115816.jpg

Last edited by a moderator:
Iedereen die dit leest, niet beginnen aan modulair, red jezelf zolang het nog kan.... 8o)

Oftewel het is zo verrotte verslavend, om gek van te worden. Na 3 maanden heb ik dit staan (en binnenkort maar eens mijn huis te koop zetten, de auto de deur uit en misschien maar eens wat minder op vakantie..)

Aiiii de bedoeling was toch alleen een leuk filtertje? :)

Iedereen die dit leest, niet beginnen aan modulair, red jezelf zolang het nog kan....

Oftewel het is zo verrotte verslavend, om gek van te worden. Na 3 maanden heb ik dit staan

Dat kan ik bevestigen: binnen een maand mijn eerste rijtje van 84hp gevuld..... (en nu al aan t bedenken hoe het tweede rijtje eruit moet gaan zien...)

zTWTiGYkj8bv8dUk7

Ooit begonnen met een 0-coast (analog 4 had ik al). 3 maanden later tot deze samenstelling gekomen. Dixie II+ en Lxd zijn in bruikleen. Maar weet nu al dat zodra de Dixie terug gaat ik een osc tekort kom. De Klaves twin waves die ik hier voorbij zag komen ziet eruit als een interessante optie. Echter het driftende analoge karakter van de Dixie heeft ook een bepaalde charme waarvan ik niet zeker weet of ik daar wel afscheid van wil nemen. Ook vind ik de FM er echt heel dik op klinken. Keuzes keuzes...

DSC7317-2.jpg

Aiiii de bedoeling was toch alleen een leuk filtertje? :)

hahaha... tja..

Dat kan ik bevestigen: binnen een maand mijn eerste rijtje van 84hp gevuld..... (en nu al aan t bedenken hoe het tweede rijtje eruit moet gaan zien...)

zTWTiGYkj8bv8dUk7

Grootste uitdaging van deze hobby; je niet alleen bezig houden met wat er nog meer in kan, maar wat je kan met wat je al hebt..

Maar al die knopjes, lampjes, geluidjes, stekkertjes, zo verleidelijk..

Echter het driftende analoge karakter van de Dixie heeft ook een bepaalde charme waarvan ik niet zeker weet of ik daar wel afscheid van wil nemen.

DSC7317-2.jpg

De Dixie drift niet bij mij. Superstrakke VCO.

Back