Je modulaire setup - Foto's ! -

Ik ben wat aan het schuiven met modules, maar dacht dat het wel eens leuk zou zijn om een foto'tje te maken met al mijn AMSynths modules in 1 kast. Dus bij deze:

What's inside:

VCO:
AM8125
Thomas Henry TH-555
Thomas Henry X-4046

ENV:
AM8145 (2x)
AM8705 Dual Envelope Generator

Control:
AM8016 Voltage Processor (ARP 2600)
AM8014 Ring Modulator / LFO / Lag (ARP 2600)

VCA:
AM8019 Athena VCA (ARP 2600)

Filters:
AM8105 Super-JX Filter & VCA (Roland JX-10)
AM8109 JP8 (Roland Jupiter 8)
AM8060 JP6 (Roland Jupiter 6)
AM8071 Snow Fall MK I (EMS VCS3, Roland SH-3)
AM8328 Mirage (Ensoniq Mirage sampler, Crumar BIT01)
AM8320 SCI Prophet (SCI Prophet 5, Pro-One, Oberheim OB8, PPG Wave 2.0)
AM8040 Dave Rossum / E-Mu (E-mu Systems Analog Modular SSM2040 Low Pass VCF)
AM8121 System 100m (Roland System 100m, Jupiter 4)
AM8012 2600P Low pass (ARP 2600P)
AM8075 ARP Odyssey III (ARP Odyssey III)
AM8044 Cascade VCF & VCA (Korg Polysix)

You can never have enough filters... :D
Holy Mackerel Batman! Keith Emmerson zou zich er niet voor schamen en ik zou 'm ook wel willen hebben. :)

GzRkE8cl.jpg

Weer een kleine update. Alleen de Quantizer nog vervangen met de nog te bouwen O&C.

Daar in het midden zitten er twee anders (Mangrove en Dixie 2+) :P

Toch even m'n nieuwe kast en setup showen, stiekem wel een beetje trots aangezien ik de kast zelf gebouwd heb 8o)

Screenshot_2017_07_23_02_09_22.png

Weer een nieuwe "module" erbij, nou ja, meer een synthvoice... :D Een ARP 2600 clone, de TTSH. Leuk om te integreren met de rest van het Eurorack gebeuren! Even een testje met een nieuwe foto-hosting site (photobucket doet niks gratis meer, blijkbaar):

total.jpg

Hee Bart, tof die TTSH, readybuilt gekocht dus?
Mooi man, echt wel een tof ding, nou Hans nog even uithoren over alle smerige truucjes die je met dat ding kunt :D

Mooie plaatjes komen er voorbij. :okdan:

Sinds de Fourmulator heb ik niets meer aangeschaft.
Ik zat al jaren tegen een nieuwe mixer en een microfoon aan te hikken, dus dat heb ik eerst geregeld.
Bovendien is het ook in andere opzichten een 'duur' jaar.

Het voordeel vind ik dat de groei van het systeem weliswaar al maanden stilligt, maar ik alle tijd heb om de spullen die ik heb goed te leren kennen en de mogelijkheden van het systeem leer doorgronden.
Ik vind zelf dat ik met de modules die ik nu heb aan leuk systeempje heb waarmee ik erg veel plezier heb.
Uiteraard hoop ik in de toekomst nog wel een kastje te vullen, maar voor het moment is het wel even goed zo.

Het Eurorack virus is hier even in remissie. :D

Weer een nieuwe "module" erbij, nou ja, meer een synthvoice... :D Een ARP 2600 clone, de TTSH. Leuk om te integreren met de rest van het Eurorack gebeuren! Even een testje met een nieuwe foto-hosting site (photobucket doet niks gratis meer, blijkbaar):
Wat een gave setup! Ik ben jaloers. Vooral die met de donkerbruine randen is mooi. Ik geloof dat je daar eerder en foto van plaatste. Die houten randen heb je zelf gemaakt toch?

P.S. Postimage is (nog) wel gratis.

Hee Bart, tof die TTSH, readybuilt gekocht dus?
Mooi man, echt wel een tof ding, nou Hans nog even uithoren over alle smerige truucjes die je met dat ding kunt
Thanks! Ja, ik heb hem inderdaad door LED-Man laten bouwen. Ik zag mezelf er de komende jaren niet aan beginnen dus vond ik een beetje zonde om te laten liggen. Kost alles bij elkaar toch best wel wat, zeker omdat ik er nog al de (voor mij) interessante mods in heb laten bouwen, maar dan heb je ook wat... Als ik 'm vergelijk met de echte dan klinkt deze toch echt vergelijkbaar (minus de krakende schuifjes... :D).

Het voordeel vind ik dat de groei van het systeem weliswaar al maanden stilligt, maar ik alle tijd heb om de spullen die ik heb goed te leren kennen en de mogelijkheden van het systeem leer doorgronden.
Ik vind zelf dat ik met de modules die ik nu heb aan leuk systeempje heb waarmee ik erg veel plezier heb.
Uiteraard hoop ik in de toekomst nog wel een kastje te vullen, maar voor het moment is het wel even goed zo.

Het Eurorack virus is hier even in remissie.
Dat is bij mij ook hoor, zeker in het begin heb ik erg veel gekocht. De laatste maanden steeds minder en ik kijk ook minder wat er zoal te koop is. "Voordeel" is dat ik qua ruimte beperkt ben dus keuzes moet maken (dat die LC9 eigenlijk voor het raam staat is eigenlijk al tegen de huishoudelijke afspraken.. :engel:)
Nu moet ik maar weer eens muziek gaan maken, dat is eigenlijk veel te lang geleden. Nu nog eventjes wachten op de MPC X en dan gaat het écht weer beginnen!

Wat een gave setup! Ik ben jaloers. Vooral die met de donkerbruine randen is mooi. Ik geloof dat je daar eerder en foto van plaatste. Die houten randen heb je zelf gemaakt toch?

P.S. Postimage is (nog) wel gratis.
Thanks! Nee, die case (en die 9U rechtonder) zijn beide van Lamond Design. Maakt mooie spulletjes!
Postimage heb ik sinds gisteren ontdekt, gelukkig dus toch een alternatief voor PhotoBucket (was ook een vreselijke site eigenlijk).

Ik ben zelf over op imgur, maar daar heb ik pas twee foto's op staan, misschien ook eens naar postimage kijken, of is dat vergelijkbaar?

Zo dat groeit hard bij jou zeg! ziet er super uit, en ieder geval genoeg ruimte voor euhm, een maandje denk ik :)
\

hahaha ja I know, nee dit moet wel effe een tijdje zo blijven, met max een module per maand erbij :P

Overigens gebruik ik voor image hosting: https://imgbb.com/ . , werkt prima!

Back