Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie start, zo'n Stoicheia zou ik ook nog wel eens willen proberen. Maar VCA's zijn inderdaad geen luxe.na jaren van gluren eindelijk zelf eens mijn beschaafd systeempje uploaden. (zoals ze aan het einde vd week eruit zou moeten zien). Benieuwd naar suggesties voor de lege ruimtes.

Ik ben met het starten ook erg behoudend geweest. Niks mis mee, maar zou als ik nu opnieuw zou beginnen het toch anders aanpakken. Minder die standaard subtractieve synth route op.Atijd leuk om te zien hoe anders de systemen zijn van anderen. Ik ben verschrikkelijk conservatief als het op modules aankomt blijkt maar weer.
VCA's!!
Atijd leuk om te zien hoe anders de systemen zijn van anderen. Ik ben verschrikkelijk conservatief als het op modules aankomt blijkt maar weer.
Mooie start, zo'n Stoicheia zou ik ook nog wel eens willen proberen. Maar VCA's zijn inderdaad geen luxe.
Enne, niet om flauw te doen, maar je moet hier wel echte foto's plaatsen, geen ModularGrid plaatjes, daar is een ander draadje voor. Dus aan het eind van de week verwachten we een foto!
Ik ben met het starten ook erg behoudend geweest. Niks mis mee, maar zou als ik nu opnieuw zou beginnen het toch anders aanpakken. Minder die standaard subtractieve synth route op.
Oh, dat was in reactie op de opmerking van PWM, niet ten aanzien van jouw module keuze. Ik heb zelf bv veel teveel filters (voornamelijk lowpass), maar dat is voor mij ook een beetje deel van de reis zogezegd... Als ik nu zou starten zou ik eerder bv voor wavefolders, ringmodulators en meer logic dingetjes gaan. Die heb ik er nu ook wel in, maar dat is pas later gekomen. Maar dat soort dingen, vooral de utilities, kunnen je systeem ineens een stuk interessanter maken. In ieder geval veel meer dan weer een filter, of weer een basic oscillator. En ik vind sample modules ook erg fijn!Suggesties voor 'minder behouden' modules?

Ik ben met het starten ook erg behoudend geweest. Niks mis mee, maar zou als ik nu opnieuw zou beginnen het toch anders aanpakken. Minder die standaard subtractieve synth route op.

Hmmm... vooruit, ik zal de modulaire politie afbellen.Ik heb een Klee sequencer! Wat wil je nog meer van me?!

Ik herken de Erebus (op Youtube gingen de buren van die gasten van Sonic Lab klagen over dat ding zo l.a.a.a.a.a.g kan die!), de 0-Coast MakeNoise en de Ants. Die laatste is pas sinds kort uit (ik bedelde eerder al om een review van je, ha haTelt dit ook? Ben nog niet toe aan het échte Eurocrack werk, maar inmiddels toch al wat patchbaars bij elkaar verzameld en leuk startpunt als ik zometeen voor the real thing ga
![]()
). Qua "niet te verkrijgen bij Bax" en aantal patchkabels modulair genoeg lijkt me. Heb ji de Ants in NL besteld?Leuk setje! Die 0-Coast blijf ik intrigerend vinden. Heb 'm min of meer in losse modules ook wel in mijn modular, maar toch is het een ander beestje. Ben idd ook wel benieuwd welke van je apparaten je zelf het inspirerendst of fijnst vindt!Telt dit ook? Ben nog niet toe aan het échte Eurocrack werk, maar inmiddels toch al wat patchbaars bij elkaar verzameld en leuk startpunt als ik zometeen voor the real thing ga