Je modulaire setup - Foto's ! -

Ik ga op vakantie en ik neem mee :biertje:

20tjj8l.jpg

net de doepfer psu uit mn LC9 getrokken en in deze kersverse ginko geschroefd
tape zit er nog op om de lijm te laten drogen :D

machine.jpg

Karton en tie wraps! Recent geupgrade van een schoenendoos naar iets met daadwerkelijk rails :D Recent fatsoenlijke busboards gekocht toen mijn DIY mini busboard niet groot genoeg meer was

3LnvR6s.jpg

iuQvlHv.jpg

Totaal incl psu koste me dit 160 euro, redelijk te doen maar toch wat duurder dan ik verwacht had. Grootste kosten waren de rails en busboards

Last edited by a moderator:
Jezus wat ghetto! :D

Maar blijft dat zitten? En had je niet voor dat geld een kant en klaren kunnen kopen?

Muhahaha :D Tot nu toe zit t prima! Merkte gister wel dat de rails iets losser zitten dan voorheen, maar ik beweeg de case niet veel dus voor nu is het nog wel goed. Tegen de tijd dat t karton te ver gescheurd is maak ik wel een nieuwe denk ik, of wellicht is t zomer dan en timmer ik wat in elkaar :)

Wellicht, dit is een beetje zo gegroeid. Had eerst de PSU los gekocht om mee t beginnen, in een schoenendoos gedaan, nu deze case 'gebouwd', eerst nog met m'n oude busboards en deze week de doepfer busboards toegevoegd.
Heb even zitten kijken, maar een doorsnee 2x84hp case die ik zo snel zag is op z'n goedkoopst 275+ dus zit nog wel goed eigenlijk!
Ooit...op een dag... wil ik zo'n ziek rack als deze setup: https://www.facebook.com/myskinnerbox/videos/10155882419883407/

Hehehe als het werkt, werkt het. En idd ik heb ook nog een 0909 waarvan de front nog karton is. Moet ik nog afbouwen. Je kan idd later idd nog gaan timmeren.

Had zowat hetzelfde gehoord op een free vcv sofware modular op facebook van vcv. ProtoHuman.

^ het gaat er in dit topic dus om dat je je _eigen_ setup post :P

(daad bij woord zal ik deze week een update van de mijne plaatsen)

geef je zoveel uit aan modules, bouw je er een doos om
vat ik niet.....

^ het gaat er in dit topic dus om dat je je _eigen_ setup post :P

(daad bij woord zal ik deze week een update van de mijne plaatsen)

Ik denk dat er enkelen het wel zullen waarderen.

ja hoor de 4e rij staat er nu voor, ik kan er weer even tegen
duurt zo nog 2-3 weken voor alles weer vol zit

situatie.jpg

Back