Je modulaire setup - Foto's ! -

Krek was het een modulair feestje daar in holland?

pass me the modular karretje :

image_124733.jpg

Last edited by a moderator:
Tussenstand eind september 2018. De ruimte is bijna op... Ik ga het Doepfer Diode filter vervangen voor een Humpback van Thonk en er komen in ieder geval nog twee Penrose quantisers bij zodat ik met de onderste twee rijen de boer op kan om luitjes te entertainen met mijn melodische gebliep. :D Voor mijn mobiele setup wil ik ook nog wel een uClouds of Minimists. En ik zit er aan te denken om de Frequency Central System X VCO te vervangen voor de Befaco Even VCO.

Click image for larger version  Name:	HipstamaticPhoto-559827971.950793.JPG Views:	1 Size:	93,5 KB ID:	3642366

Nice =). Ik ben net over de helft met mijn eerste tiptop ;)

Wat een lol zeg hiermee, tijd gaat mega hard, net 2 uur lopen klooien met een van de filters of een van de vco's (of allebei) als mod source, geweldig! Gaat mijn productiviteit niet ten goede komen, maar dat wordt dus ruimschoots goed gemaakt met plezier. Hier leer ik ook enorm veel van om vervolgens met andere synths uit te proberen. Next stop: vooralsnog de maths.

Boeltje wordt overigens aangestuurd nu door een analog keys

image_124773.jpg

Last edited by a moderator:
Strakke setup, Leo.
Ik ben ook van de sliding nuts, ik heb m2.5 en kan alle spelingen eruit halen daarmee, ik hou ook niet van kieren.
Anyway, ik heb nog 2 legoplates liggen voor de liefhebber, stuur me een pb en ik stuur er 1 gratis op naar je, verzendkosten verzorgd door LAB_ en mij. Cheers!

ik ben content met mijn rails hoor. gaten en kieren + scheuren en knallen.

@sb-six: op zondag bedoel je? toen kwam er iig (ism de serge res eq ) dikke terror uit die 4ms noiseswash

ah ok. zondag was het opeens knallen :)
Maar het is in mijn optiek een zeer leuke en ondergewaardeerde module.

Laat ik maar weer eens een update doen van hoe mijn rackje nu gaat :)
Wil eigenlijk alleen nog een Make noise LXD en daarna lekker rustig alles bekijken of ik het een en ander nog verwissel

Xj8uXMP.jpg

Back