Nee, want volgens mij kan Heine er ook niets aan doen. Denk dat hij gewoon open moet en wellicht nagekeken en daar heb ik geen zin en geld en tijd voor.
Eraser127 komt zo langs om hem op te halen. Kan ik me niet meer ergeren aan die bak. Ga nu gewoon aan de slag in de studio met de Xenyx1002, die doet het perfect.
Nee hoor, die mensen kunnen ook denken dat hij het zelf moet oplossen de volgende keer.
De situatie van handdoek in de ring tot 5x toe (WTF ????) en ondertussen niks doen met de nuttige tips die iedereen hier massaal tentoon spreid is schrijnend
na deze hele soap te hebben gelezen ben ik wel nieuwsgierig geworden en hoop ik dat Erasure nog even hier komt melden wat er nu (niet) mis is met de mengert
tja ik vroeg me ook altijd af waarom ome P van die kleine simpele keyboardjes had ipv van die mooie synths
Maar het antwoord geeft hij in dit draadje al
Maar goed, ik had er al cola en chips bijgepakt, was weer een kostelijk onderwerp.
Prettige feestdagen allemaal.
omdat het goedkoop is in de aanschaf en/of het overblijft omdat het onverkoopbaar blijkt...
en het goedkoop aangeschafte spul waar wel vraag naar is ten tijde van financieel barre tijden zal dus ook in no time weer zijn verdwenen...
maar het zomaar weggeven van een mixer waar niet eens ff naar gekeken word is idd wel een frisse ende originele wending...
ff getest met m'n DR220-E op alle kanalen en alles werkt gewoon. Wel is het zo dat oa de "main-mix" knopjes af en toe slecht contact maken, dus dan stuurt ie het geluid idd alleen links of recht uit.
@ Phochos: als je em nog wilt hebben vindt ik dat prima, vindt het zonde als em wel kan gebruiken, maar weggeeft omdat je denkt dattie stuk is. Je moet dan alleen zelf vervoer voor de mixer regelen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.