Hoe werkt de Behringer MX2642A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee, want volgens mij kan Heine er ook niets aan doen. Denk dat hij gewoon open moet en wellicht nagekeken en daar heb ik geen zin en geld en tijd voor.

Phochos

Welnee dat ding doet het gewoon hup Phooch een beetje meer moeite doen mag heus wel :koffie:

Eraser127 komt zo langs om hem op te halen. Kan ik me niet meer ergeren aan die bak. Ga nu gewoon aan de slag in de studio met de Xenyx1002, die doet het perfect.

Phochos

da's handig want anders moeten die mensen die jou nu voor niets alles hebben uitgelegd dat nog eens doen met een volgend product...

Nee hoor, die mensen kunnen ook denken dat hij het zelf moet oplossen de volgende keer.
De situatie van handdoek in de ring tot 5x toe (WTF ????) en ondertussen niks doen met de nuttige tips die iedereen hier massaal tentoon spreid is schrijnend ;{

Eraser127 komt zo langs om hem op te halen.
na deze hele soap te hebben gelezen ben ik wel nieuwsgierig geworden en hoop ik dat Erasure nog even hier komt melden wat er nu (niet) mis is met de mengert

tja ik vroeg me ook altijd af waarom ome P van die kleine simpele keyboardjes had ipv van die mooie synths
Maar het antwoord geeft hij in dit draadje al
Maar goed, ik had er al cola en chips bijgepakt, was weer een kostelijk onderwerp.
Prettige feestdagen allemaal.

maar goed, waar hadden we het ook al weer over....
ik prefereer ook mistlampen (less = more)

diegene die wel more is more vinden, moeten op zoek gaan naar een Tatra T603 met drie koplampen

skodaman_tatra603.JPG

tja ik vroeg me ook altijd af waarom ome P van die kleine simpele keyboardjes had ipv van die mooie synths
omdat het goedkoop is in de aanschaf en/of het overblijft omdat het onverkoopbaar blijkt...
en het goedkoop aangeschafte spul waar wel vraag naar is ten tijde van financieel barre tijden zal dus ook in no time weer zijn verdwenen...

maar het zomaar weggeven van een mixer waar niet eens ff naar gekeken word is idd wel een frisse ende originele wending...

en waar zitten de bumpers?
niet alle modellen hebben ze, maar enkele voorbeelden:
misc.php

Belly_20bama_small.jpg

en je ziet ook meteen dat een goede bumper van levensbelang kan zijn als je ooit een aanvaring hebt met een fles champagne :D

Ik ga zo eens ff kijken wat er mee aan de hand is :)

niks ontsporen, ome p heeft zijn mengert weggegeven en dus is vanaf dat bericht toch alles on-topic

stekker in het stopcontact gedaan......

Misschien blijkt dat ome P's ééne oor stuk is en niet één kanaal van de masterbus !!!!

Laten we hopen van niet, gezondheid is het belangrijkste en gehoor al helemaal voor ons muziekherriemakers.

ff getest met m'n DR220-E op alle kanalen en alles werkt gewoon. Wel is het zo dat oa de "main-mix" knopjes af en toe slecht contact maken, dus dan stuurt ie het geluid idd alleen links of recht uit.

@ Phochos: als je em nog wilt hebben vindt ik dat prima, vindt het zonde als em wel kan gebruiken, maar weggeeft omdat je denkt dattie stuk is. Je moet dan alleen zelf vervoer voor de mixer regelen.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back