Hoe werkt de Behringer MX2642A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ome P in zijn verkoop draad schreef:
Behoud toch maar de Behringer MX2642A mengpaneel, kom nu een paar plaatsen tekort voor apparatuur
Hoe ga je dat nu doen, want de xeniet heeft maar een fractie van de inputs; ga je voor andere mengert, 'continu' ompluggen of gewoon apparatuur verkopen?

OMG, deze thread (en zeker hoe het 'eindigde'-het ontopic gedeelte :D ) is wel weer ongleuvelijk typisch..... :stupid

Hoe ga je dat nu doen, want de xeniet heeft maar een fractie van de inputs; ga je voor andere mengert, 'continu' ompluggen of gewoon apparatuur verkopen?

Met wat ik heb kan ik alles aansluiten, de Yamaha EMT10 heeft een extra ingang en de Yamaha HE8 heeft ook een extra ingang, dus ben ik gered en kan alles aangesloten worden.

Phochos

Anders ga je toch gewoon over op software? :D

Dichtgooien deze hap, wordt nu te melig.

215917515_16_jhm3.jpeg

ik zou m'n software verkopen, en de hardware gewoon gratis meegeven.

Met wat ik heb kan ik alles aansluiten, de Yamaha EMT10 heeft een extra ingang en de Yamaha HE8 heeft ook een extra ingang, dus ben ik gered en kan alles aangesloten worden.
dus de MX2642A was überhaupt und sowieso eigenlijk helemaal niet nodig geweest...?

dus de MX2642A was überhaupt und sowieso eigenlijk helemaal niet nodig geweest...?

Achteraf gezien inderdaad.

Phochos:stupid

Ik wist niet dat een zonnesteek jarenlang aan kon houden.

Weer wat geleerd.

Ik wist niet dat een zonnesteek jarenlang aan kon houden.

Weer wat geleerd.

Af en toe wat last van hersenrot.

Phochos

maar begin mei wist je nog niet dat je niet wist hoe 'ie werkte? (idd, ff goed lezen) ...hij stond toen (al) te koop nl.

Klopt, dat is zo. Kortom, hersenrot. Heb de ventilator nu aanstaan, voel het afkoelen in de bovenkamer.:dubbel:

...open deur.

zonde van het geld/ de energie iedere keer weer.
en ervan leren, ho maar !

misschien gewoon eens helemaal helemaal niets ( niets) meer kopen gedurende 1 jaar . denk dat dit anders gebed zonder einde wordt.
koffie :koffie:

...open deur.

zonde van het geld/ de energie iedere keer weer.
en ervan leren, ho maar !

misschien gewoon eens helemaal helemaal niets ( niets) meer kopen gedurende 1 jaar . denk dat dit anders gebed zonder einde wordt.
koffie :koffie:

6, Inderdaad.

sunny pedaal, je hebt gelijk. Moet inderdaad niets meer kopen (komen nog wel een paar dingetjes binnen, maar daarna is het afgelopen:dubbel:)

en na die paar dingetjes, ( die je weer moet verkopen ) weer een paar andere dingetjes zeker.
echt hoor, dit gaat zo door totdat je het verandert.
of je hebt tijd geld en energie teveel, of gebruik je verstand eens waar het voor bedoeld is: praktisch nadenken.

succes, succes
je hebt in ieder geval weer een forumlid blij gemaakt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back