Hoe werkt de Behringer MX2642A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eraser127 komt zo langs om hem op te halen. Kan ik me niet meer ergeren aan die bak. Ga nu gewoon aan de slag in de studio met de Xenyx1002, die doet het perfect.

Phochos

Mixer is weg naar Dordrecht, ben benieuwd of Eraser127 er nog iets mee kan. Ik ga lekker verder met de Xenyx1002.

Phochos

P.S. God, wat is het warm buiten!!!!:baco:

ff getest met m'n DR220-E op alle kanalen en alles werkt gewoon. Wel is het zo dat oa de "main-mix" knopjes af en toe slecht contact maken, dus dan stuurt ie het geluid idd alleen links of recht uit.

@ Phochos: als je em nog wilt hebben vindt ik dat prima, vindt het zonde als em wel kan gebruiken, maar weggeeft omdat je denkt dattie stuk is. Je moet dan alleen zelf vervoer voor de mixer regelen.

Laat maar weten

Wat een grap zeg, Jesus Christ...

:?
blog

dan maar bumperen, lekker bij dit weer.

Heren operators, deze thread mag dus dicht!!!:halleluja

Ok, dan lekker bassdrums doorlussen :P

nou , dat was weer eens met de bumpers bloot, om het zo maar even te noemen:

Mooie_billen.jpg

hopelijk hebben we er allemaal van geleerd
cheers !:koffie:

gratis.jpg

of
h_158692_450980.jpg

Hier weet je meteen wat waar in moet
onderschat de (routing) mogelijkheden van een babe186 mixer niet

nou , dat was weer eens met de bumpers bloot, om het zo maar even te noemen:

Mooie_billen.jpg

h_158692_450980.jpg

op wat hangbumpers na, helemaal prima de luxe....:D

:mega:

Zou het binnen een volgende pagina nog gaan over Behringer of blijft het bij het vrouwelijk schoon? Wat uiteraard niet verkeerd is maar misschien wel ietwat niet genoeg synth gerelateerd...

volgens mijn heeft nog niemand het over vrouwelijk schoon gehad, jij bent de eerste...:D

het ging hier over mixers, kop en mistlampen en bumpers....

wel ff ontopic blijven svp..:D

:mega:

Als ik deze als uitleg zou krijgen voor mijn mixer zou ik het meteen veel beter snappen. Beter dan een schematisch plaatje. Hier weet je meteen wat waar in moet :D

Hebben ze die konten eronder gefotoshopt ofzo gadverdamme das toch geen porum alleen die 2de van links heeft nog een fatsoenlijke kont, maahja wie ben ik haha proost goed weekend iederen hier!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back