Modulaire Synth Dag?

Modulaire Synth Dag?

• Ja

Stemmen: 61 79,2%
  • Nee

Stemmen: 16 20,8%

• Totaal aantal stemmers
    77

Patat Met

TB or not TB
Is er genoeg belangstelling voor een modulaire synth dag in het midden van het land?

Het mooist zou zijn als er een grote variatie aan modulaire synthesizers aanwezig is, een soort "workshop modulaire synth" en verschillende life optredens te horen zijn. Maar goed concrete plannen zijn er nog niet eerst maar ff peilen wat de belangstelling is. Er zijn verschillende zaaltjes beschikbaar met verschillende capaciteit.
Dus als jullie zo vriendelijk willen zijn om de enquête in te vullen :okdan:

Wil je evt een synth laten zien of wil je een optreden doen geef me een pbtje.

Ik ben zeker geinteresseerd als beginnend enthousiasteling.

Heb alleen niet veel mee te brengen, behalve een Oberheim SEM patch met een Moog CP-251 :)

Modulaire Synth Dag?

Is er genoeg belangstelling voor een modulaire synth dag in het midden van het land?

Het mooist zou zijn als er een grote variatie aan modulaire synthesizers aanwezig is, een soort "workshop modulaire synth" en verschillende life optredens te horen zijn. Maar goed concrete plannen zijn er nog niet eerst maar ff peilen wat de belangstelling is. Er zijn verschillende zaaltjes beschikbaar met verschillende capaciteit.
Dus als jullie zo vriendelijk willen zijn om de enquête in te vullen :okdan:

Wil je evt een synth laten zien of wil je een optreden doen geef me een pbtje.

En laat ook vooral je suggesties horen.

Alleen als m'n MicroModular meemag. Die past in m'n binnenzak :D

Ik heb als beginneling geen modular en ik heb er weinig ervaring mee. En laat dat dan juist de reden zijn dat ik zou komen! Ik zou ze wel een swillen horen en er met de pro's over willen spreken. Count me in, dus...

Hmm, ik heb nee gestemd, omdat ik niet zo heel veel heb met modulars...maar wat meer info + echt zien is misschien toch wel leuk.. :erm:

..hoewel, straks wil ik er OOK een/meerdere... :D

met pro's bedoel ik mensen die er meer ervaring mee hebben...niet het goede woord blijkbaar?

Bericht door een moderator:
Threads samengevoegd.

:) He, JB leeft nog!

met pro's bedoel ik mensen die er meer ervaring mee hebben...niet het goede woord blijkbaar?

Bij pro denk ik altijd aan geld verdienen, hetgeen het tegenovergestelde is van modulaire synthesizers...

Dus die ervaring kun je alvast in je broekzak steken!

Als ik kan kom ik. Wel zonder modular, da hek niet.

Datumsafhankelijk een ja.........................
Sleep ik mijn Fenix wel mee en een set wittehandschoentjes:):):):):)

Modulaire synths.. Da's toch voor nerds?

Ok ok, misschien kom ik ook wel dan. :D

Back