Modulaire Synth Dag?

Modulaire Synth Dag?

• Ja

Stemmen: 61 79,2%
  • Nee

Stemmen: 16 20,8%

• Totaal aantal stemmers
    77
Lijkt mij ook wel leuk. Neem ik m'n modular mee. Ligt er natuurlijk wel aan wanneer en waar het is.

Ik wil er graag naar toe, lijkt me leerzaam.
Ik krijg me modular einde van de maand maar het wordt een te grote systeem om mee te nemen denk ik.
Ik zal wel even kijken of het lukt.
Jammer dat ik me fenix nog niet heb anders had ik deze meteen mee genomen.

misschien kom ik ook wel, met het koffertje, en wat modular buizen spul..

hangt er wel vanaf waar en wanneer...

:koffie:

30 juni maastricht ?
( denk doe eens een voorstel:D )

( maar alleen als het oude buizen zijn, een jaar of 50 op z'n minst )

Ben afgelopen 2 jaar al op de synth meeting in Nijmegen geweest, daar stonden helaas geen Modulars.
Aangezien ik op de Korg MS20 na nog geen echte modular heb gehad en al een tijd op zoek ben naar een compacte modular lijkt het me wel leuk om me door de kenners te laten inwijden in de onbegrensde mogelijkheden die deze synth (kunnen) bieden.
Vind het sowieso leuk om op synth meetigs te komen, niet alleen voor de synths, maar ook om forum leden in ''the real life'' te ontmoeten en een leuk gesprek mee te voeren.
Zeg maar waar en wanner, misschien ben ik er dan wel bij :okdan:

ik kom ook (afhankelijk van de datum) met een 12u eurorack modular
de helft ongeveer DIY

Ben afgelopen 2 jaar al op de synth meeting in Nijmegen geweest, daar stonden helaas geen Modulars.
wat ik weet was er wel 1.

als het in Utrecht e.o. is kan ik mijn redelijk grote Doepfer systeem wel meenemen MITS ik vervoer kan regelen. Zo'n modular gaat toch wat lastig op de scooter

Er zijn meerdere mensen die al plannen hadden voor een modulaire synth dag en het lijkt mij verstandig om die plannen te bundelen en samen te werken.

Ik heb iig een Analogue Systems Integrator met wat andere modules erbij, een compleet modulaire drum machine en natuurlijk m'n RHD

Datumsafhankelijk een ja.........................
Sleep ik mijn Fenix wel mee en een set wittehandschoentjes:):):):):)

En neem je je Doepfer vocoder mee? Is het meteen een verkoop-praatje :)

Ik wil wel komen. Ik beschik over een bescheiden doepfer rackje, een zelfbouw sequencer een een zelfbouw 303 kloon (mits die welkom is)

Back