Modulaire Synth Dag?

Modulaire Synth Dag?

• Ja

Stemmen: 61 79,2%
  • Nee

Stemmen: 16 20,8%

• Totaal aantal stemmers
    77
Interesant 8)

Dan kan ik mensen spreken die aan zelfbouw doen ?

Heb plannen, moet wel nog veel leren eerst :geslaagd:

Er was laatst een modulaire dag georganiseerd via Muff's door RSB.
Maar is er nog interesse voor nog een modulair dagje?

zeker wel!

cool dan ben ik erbij. ben net begonnen..

Ja ik wil er ook bij zijn! Waar ik woon in Madrid, en mijn modulairtje houd niet van vliegen.

Welke venues staan er op de lijst??

Ik denk dat er in het paard in Den Haag wel mogelijkheden zijn. Kan het op zijn minst vragen.

centraler zou natuurlijk Utrecht zijn.

Ligt een beetje aan het oppervlak wat er nodig is. Lijkt me ook belangrijk dat het voor niet 'nerds' ook leuk is.

Hoge entertainment waarde en workshops zouden leuk zijn.

Als het in Utrecht is, neem ik mijn Theis Modular Synthesizer System en Anyware Inseqt sequencers mee. Die zijn bijzonder genoeg en met vijf eenheden nog te vervoeren. Vind ik dan. Niet mee eens? Laat het vooral weten.

In het centrum van Utrecht kan ik waarschijnlijk wel een zaaltje huren. Een parkeergarage is vlakbij. Het toegestane geluidsniveau zou een probleem kunnen zijn. Ik moet dat met de eigenaar overleggen.

Als we die zaal nemen, kan ik ook voor de catering zorgen.

Laat maar weten of dat interessant is, dan ga ik erachteraan.

In het centrum van Utrecht kan ik waarschijnlijk wel een zaaltje huren. Een parkeergarage is vlakbij. Het toegestane geluidsniveau zou een probleem kunnen zijn. Ik moet dat met de eigenaar overleggen.

Als we die zaal nemen, kan ik ook voor de catering zorgen.

Laat maar weten of dat interessant is, dan ga ik erachteraan.

Geluidsniveau is geen probleem wanneer er met koptelefoons gewerkt gaat worden. zou zeker geen versterking toelaten dat wordt met meerdere modulars een grote herrie. En dat zeg ik uit ervaring van voorgaande meetings.

Waarom een aparte modulaire synth dag en niet gezellig koppelen aan de aankomende synthforum meetings? Verschillende ruimtes verschillende keuzes.

Of zijn er verschillende synth bendes die mekaar de sound niet gunnen? Just beat it. :D

Ook geïnteresseerd. In Utrecht kan ik misschien wel voor weinig tot niks een locatie regelen. Ik kan het iig eens proberen. Misschien wil de initiatiefnemer contact met mij opnemen via pb of email?

Waarom een aparte modulaire synth dag en niet gezellig koppelen aan de aankomende synthforum meetings? Verschillende ruimtes verschillende keuzes.

Of zijn er verschillende synth bendes die mekaar de sound niet gunnen? Just beat it. :D

Kom jij ook?

Back