Marktplein... concurrent voor marktplaats?

www.2ehands.nl is ook gratis maar gek genoeg hebben de gratis sites nog lang niet de populariteit die Marktplaats.nl geniet.

iig weer een leuke xtra link erbij :biertje:

Tja, ik heb er ook een ie-meel over gekregen, wat me overigens niks aanstaat, maar dat is wat anders. Ik maak zelf geen gebruik meer van MP maar van 2dehands.nl. Ook gratis en al lekker groot...

het ziet eruit als een kopie van marktplaats....maar dan GRATIS !!! :halleluja

nou maar hopen dat veel mensen er gebruik van gaan maken....

Origineel geplaatst door The Q
www.2ehands.nl is ook gratis maar gek genoeg hebben de gratis sites nog lang niet de populariteit die Marktplaats.nl geniet.

[offtopic]
Toch heb ik al geruime tijd het idee dat Marktplaats aan het inleveren is qua populariteit, en dan vooral
de instrumentenafdeling.. naar mijn idee wijken inmiddels veel mensen uit naar andere sites om daar
(gratis) te adverteren.
[/offtopic]

Marktplein lijkt idd een kopie van Marktplaats, alleen de kleuren die op de site gebruikt worden zijn niet echt prettig
om lang naar te kijken... Maar dat is heel persoonlijk :P

Is meestal de sh!t met dat soort sites dat juist wanneer ze veel volk beginnen over de vloer te krijgen, ze voor hun diensten beginnen aan te rekenen.

Kreeg van morgen ook mail van marktplein het de email adres hebben ze van 2dehands.nl.

Origineel geplaatst door marcuuu
Kreeg van morgen ook mail van marktplein het de email adres hebben ze van 2dehands.nl.
Dit is dus ook weer zo'n fijn resultaat van gratis sites..... privacy... daar begrijpen ze niets van!

Ik vind het wel een beetje naar dat er zoveel verschillende koopsites zijn/komen. Wordt alleen maar meer zoekwerk.
Daarom ben ik ook erg blij met marcuuu ... hehe.

Zou het niet handig zijn dat die koopsites een zoekprofiel kunnen maken en een mail sturen als er een match is.
Net zoals vacaturesites ... dan hoef ik alleen af en toe mijn zoek profiel te updaten en klaar...

hehe

Origineel geplaatst door Vizion

Toch heb ik al geruime tijd het idee dat Marktplaats aan het inleveren is qua
populariteit, en dan vooral de instrumentenafdeling.. naar mijn idee wijken inmiddels
veel mensen uit naar andere sites om daar (gratis) te adverteren.

Blij dat er een veelbelovend alternatief is voor de Marktplaats. Bij mij zijn ze hun
populariteit inmiddels dus mooi kwijt sinds mij vorige week het volgende overkwam:

Biedt ik een aantal Sample CD's te koop aan (voor het bekende "Senso-prijsje':D ),
wordt er eentje zonder meer door de "marktmeester" verwijderd, wegens overtreding
van de voorwaarden. Ik wil dus wel eens weten wat ik dan overtreden heb, dus mail ze.
Als antwoord vragen ze me of die CD wel origineel is en of ik een foto wil sturen.
Dat doe ik dus braaf en vertel ze dat ik een fanatiek tegenstander ben van mensen die
illegale copiën aanbieden. Krijg ik doodleuk als antwoord dat die CD te goedkoop is
en daarom tóch een illegale kopie. Punt uit. *
Die "marktmeester" is dus gewoon aanklager en rechter, vertelt je ijskoud dat je je
schuldig maakt aan illegale activiteiten en je verdedigen kan niet. ;{
Goeie kans dat hij of zij niet eens precies weet wat een Sample CD is.

Dus die tip van jou komt precies op tijd, Bounce! Bedankt! :okdan:

* geïnteresseerden kunnen een copie krijgen van de gehele correspondentie
En ik ben trouwens nog niet klaar met ze! :duivels:

Origineel geplaatst door bounce
wow, die is handig zeg!

eigenlijk zou er gewoon 1 zo'n marktplaats site moeten zijn, gewoon gratis en dan desnoods maar door de overheid gerund ofzo. met die versplintering is niemand gebaat.

door de overheid gerund haha, ken je gelijk je sofinummer invullen:confused:

Die markplaats heb ik het wel mee gehad
Ik bied mijn Yamaha SY55 aan voor 190 euro. Dus ik betaal geen plaatsings kosten.
Is er iemand die bied (voor de grap misschien wel) 200 euro.
Mailtje van marktlpaats dat het apparaat meer als 200 euro waard is en dat de advertentie is verwijderd is.
Roland D2 is volgens hun ook meer waard als 200 euro. Koekebakkers...... ;{

Origineel geplaatst door senso
...
..Die "marktmeester" is dus gewoon aanklager en rechter, vertelt je ijskoud dat je je
schuldig maakt aan illegale activiteiten en je verdedigen kan niet. ;{
...
..

fascisme maakt een virtuele come-back;

uit Kramers Nederlands woordenboek
(antiparlementair, sterk nationaal) stelsel waarbij de wetgevende en uitvoerende macht zijn opgedragen aan een dictator.

en da's UPC ook...maar die ben ik (voorlopig iig) aan 't winnen..

Waarom moet nou toch alles gratis? Als je een optreden mag doen, wil je toch ook graag betaald worden.
En wat is nou 6 euro. Wij kopen en verkopen verschrikkelijk veel via markplaats. Heb echt mooie dingen voor weinig gekocht en heel veel spulletjes die toch maar op zolder stonden, verkocht. Soms voor prijzen die de nieuwprijs benaderden.

En natuurlijk, soms heb je pech, zoals met die sample CD. Maar voor die zes euro bereik je wel mooi heel Nederland en krijg je dus centen voor je spullen waarbij die zes euro's een lachertje is.

Ik heb die copy ook even bekeken. Staat dus nog maar weinig op. Hoelang blijft dit gratis?

Ik vind het hele internet gebeuren een zegen. Kijk, E-bay werkt bijvoorbeeld ook perfect. Staat ook veel meer aanbod dan bijv. op tiscali.

Mensen, schaf gewoon een credit-card aan, en blijf lekker handelen op de bekende sites. Al die versnippering maakt het zoeken naar een leuk product alleen maar moeilijker. En nogmaals: voor niks gaat de zon op.

Tja, is dus gewoon MIJN mening.

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Waarom moet nou toch alles gratis? Als je een optreden mag doen, wil je toch ook graag betaald worden.
En wat is nou 6 euro. Wij kopen en verkopen verschrikkelijk veel via markplaats. Heb echt mooie dingen voor weinig gekocht en heel veel spulletjes die toch maar op zolder stonden, verkocht. Soms voor prijzen die de nieuwprijs benaderden.

eigenlijk ben ik het hier wel heel erg mee eens :okdan:

gezeur om die paar euro's voor zo'n mooie dienst, inderdaad... helemaal waar!

Back