Nightly Build
Go for what you know
http://www.marktplein.nl
er staan al een paar leuke synths tussen
adverteren is geheel gratis... we zullen zien
er staan al een paar leuke synths tussen

adverteren is geheel gratis... we zullen zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door The Q
www.2ehands.nl is ook gratis maar gek genoeg hebben de gratis sites nog lang niet de populariteit die Marktplaats.nl geniet.

Dit is dus ook weer zo'n fijn resultaat van gratis sites..... privacy... daar begrijpen ze niets van!Origineel geplaatst door marcuuu
Kreeg van morgen ook mail van marktplein het de email adres hebben ze van 2dehands.nl.
Origineel geplaatst door n0_key
Gewoon vergelijk.nl (http://www4.vergelijk.nl/veiling/index.html) gebruiken. Vette tip die ik van Vizion heb gekregen...
Origineel geplaatst door Vizion
Toch heb ik al geruime tijd het idee dat Marktplaats aan het inleveren is qua
populariteit, en dan vooral de instrumentenafdeling.. naar mijn idee wijken inmiddels
veel mensen uit naar andere sites om daar (gratis) te adverteren.
),

Origineel geplaatst door bounce
wow, die is handig zeg!
eigenlijk zou er gewoon 1 zo'n marktplaats site moeten zijn, gewoon gratis en dan desnoods maar door de overheid gerund ofzo. met die versplintering is niemand gebaat.

Origineel geplaatst door senso
...
..Die "marktmeester" is dus gewoon aanklager en rechter, vertelt je ijskoud dat je je
schuldig maakt aan illegale activiteiten en je verdedigen kan niet.![]()
...
..
uit Kramers Nederlands woordenboek
(antiparlementair, sterk nationaal) stelsel waarbij de wetgevende en uitvoerende macht zijn opgedragen aan een dictator.
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Waarom moet nou toch alles gratis? Als je een optreden mag doen, wil je toch ook graag betaald worden.
En wat is nou 6 euro. Wij kopen en verkopen verschrikkelijk veel via markplaats. Heb echt mooie dingen voor weinig gekocht en heel veel spulletjes die toch maar op zolder stonden, verkocht. Soms voor prijzen die de nieuwprijs benaderden.