Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
:Origineel geplaatst door Roonan
Oja, nog een, een DX200 die ik gratis te koop had gezet (<200,-) werd verwijderd
omdat ie te duur zou zijn.:
Origineel geplaatst door Waveglider
zelfs als je iets te koop zoekt moet je al betalen voor marktplaats, hoe kut is dat nu ?

Origineel geplaatst door senso
Eigen schuld, rund! Had je hem maar als een DX199 moeten aanbieden.
200 is 200 en je denkt toch niet dat je de experts van Markplaats voor de gek kunt
houden met een zogenaamd lagere prijs, wel?

het design qua gfx/color maakt mij geen zak uit, het gaat om de wezenlijke info waar het om draaid nutuulk...Origineel geplaatst door Niel
Marktplein ziet er goed uit, alleen die kleuren idd. wat is op mp een stuk rustiger.
ok ik zie een stuk code op mijn scherm... maar wat zou het pcies moeten doen dan?Origineel geplaatst door JohnnyBusca
https://www.synthforum.nl/rss.php
inderdaad !gezeur om die paar euro's voor zo'n mooie dienst, inderdaad...
Speurders.nl opent zijn deuren
AMSTERDAM - De vraag- en aanbodsite voor tweedehands spullen Speurders.nl is woensdag officeel in de lucht gegaan. De site wordt gezien als de grote concurrent van het populaire Marktplaats.nl . Speurders.nl krijgt minimaal vijf jaar de tijd om de nummer 1 van de troon te stoten.
Achter Speurders.nl zit uitgeversconcern De Telegraaf. Saillant detail is dat De Telegraaf eerst geprobeerd heeft met Marktplaats.nl samen te werken. Klik hier !
Op de eerste dag zijn al 600.000 advertenties te bekijken op de site. "Consumenten zijn de schroom voorbij om tweedehands te kopen", aldus Michiel van der Meer, verantwoordelijk projectleider voor Speurders.nl.
"Ook wordt internet steeds aantrekkelijker om spullen te verkopen. Dat zien we aan het enorme aanbod dat we nu reeds bij aanvang kunnen bieden op onze site. Sinds de aankondiging in juli jongstleden, dat we in augustus van start zouden gaan, zijn we werkelijk overdonderd met verzoeken om zo snel mogelijk de site open te stellen om producten te plaatsen."