Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er zijn nutuulk ook mensen met een hoog verstandelijk vermogen die zich op gezette tijden verlagen tot dit soort meuk nutuulk...

Ik denk nou niet dat de knopjesdraaisynthmuzak nou echt een voorbeeld is van wel diepgaande muziek..
Ik bedoel, raphiegrooves zijn ook gewoon jan smits in een flets jassie
Daarbij is iets wat je maakt iets anders dan wat je graag luistert
Mijn eigen muziek komt niet in de buurt van die van mn helden.. En komt daar ook nooit

Vandaar dat de Nederhop ineens uit de grond springt.....Getto sukkels zonder opleiding die niet blji zijn met de hoogte van hun uitkering maar wel vet stoer en breed en gemeen zijn want ik ben een Nederhop Wannabee Gangsta Sukka... 
het is niet voor niets dat er mensen zijn die pas na het drinken van behoorlijk wat alcohol gaan meelallen met andre hazes
Uuh.. Dit is in andere stromingen niet veel anders hoor. Iedere soort muziek kent z'n eigen middeltje om je los te maken.
Grappig dat in bijna elke stroming de alcohol meestal rijkelijk stroomt.....en tis toch wel bewezen dat van overmatig alcoholgebruik de meest remmingen verloren gaan....dus 1 vd de eerste dingen die dan de vrije loop krijgt is emotie....als er dan ook nog eens muziek opstaat in je moerstaal....1+1=......
Het probleem zit tussen de oren bij de kude
gelukkig maar..