zo wilde ik nog es trippend naar de EO jongerendag gaan....
zal wel nooit gebeuren want ik word ook maar ouder en ouder....
P
ik kan je wel een tip geven... niet doen. En ja, ik spreek uit ervaring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zo wilde ik nog es trippend naar de EO jongerendag gaan....
zal wel nooit gebeuren want ik word ook maar ouder en ouder....
P
We komen toch nog ergens met deze thread.
We hebben ontdekt dat er toch wel mooie Nederlandstalige muziek is/wordt gemaakt.
Wat de vergelijking met de simpele Juno 106 en de complexe Kronos betreft: welke van de twee heeft meer karakter?
onder mij woont een WAO-vrouwtje met een WW-vriendje, volkse bierdrinkende types zegmaar, die vinden het leuk om doordeweeks om 1.30 nog de tv of muziek hard te zetten... die zijn dusdanig niet intelligent dat ze niet nadenken over het tijdstip en dat mensen moeten werken doordeweeks...
Zijn intelligentie was dat van een dood geboren wokkel.
Wil je nou zeggen dat die zielloze frans duits engels tjak meer karakter heeft dan stevie wonder? Hehe
Ik vind dat elk nummer een functie heeft. Stevie Wonder is hypnotiserend, Frans Duijts is om op mee te lallen. Zanger Rinus is om uit te lachen. Gebroeders Ko is melig.
De boog kan niet altijd gespannen zijn.

Als je Superstitious van Stevie Wonder pakt: eigenlijk is dat gewoon een Amerikaanse versie van een feestnummer. Alleen heb je dan in plaats van hoempapa 5000x hetzelfde riedeltje op de Clavinet.
Maar omdat het 'van ver' komt, heeft het ineens 'soul' en dergelijke...
Nee, laat mij maar lekker een feestje bouwen, ipv. critici in het publiek te staan hebben.
Intellectuele muziek maak ik wel voor mezelf. Daar hoef ik een ander niet mee lastig te vallen (willen ze ook niet).
pardon?
een ding lijkt mij duidelijk, jij hebt geen soul, anders zou je het verschil wel kennen...
![]()
).