Graag zou ik tracks met anderen willen gaan delen en wellicht tracks willen gaan maken voor dj's oid.
Zelf kan ik niet echt dj'en, dus daarom zou ik alleen tracks willen gaan maken.
Ik vind het echter lastig om in te schatten hoe deze tracks zijn en wat er eventueel aan zou kunnen mankeren.
Daarom zou ik hier graag eigen tracks willen gaan plaatsen en daarop graag feedback willen.
Ik kan adviezen, tips etc goed gebruiken en hiermee mijn voordeel gaan doen.
Er valt voor mij ook nog wel veel te leren hierin.
Qua style zou ik vooral techno willen gaan maken, evt aangevuld met ethno (wereldmuziek), electro etc.
Wel ben ik nog op zoek naar de juiste werkmethode.
Ik maak vooral tracks in Ableton.
In de bijgevoegde track heb ik techno-achtige invloeden met wereldmuziekinvloeden proberen te combineren.
Het is hier en daar nog niet helemaal strak en perfect, maar er zit een stijgende lijn in.
Ben benieuwd naar reacties.
Zelf kan ik niet echt dj'en, dus daarom zou ik alleen tracks willen gaan maken.
Ik vind het echter lastig om in te schatten hoe deze tracks zijn en wat er eventueel aan zou kunnen mankeren.
Daarom zou ik hier graag eigen tracks willen gaan plaatsen en daarop graag feedback willen.
Ik kan adviezen, tips etc goed gebruiken en hiermee mijn voordeel gaan doen.
Er valt voor mij ook nog wel veel te leren hierin.
Qua style zou ik vooral techno willen gaan maken, evt aangevuld met ethno (wereldmuziek), electro etc.
Wel ben ik nog op zoek naar de juiste werkmethode.
Ik maak vooral tracks in Ableton.
In de bijgevoegde track heb ik techno-achtige invloeden met wereldmuziekinvloeden proberen te combineren.
Het is hier en daar nog niet helemaal strak en perfect, maar er zit een stijgende lijn in.
Ben benieuwd naar reacties.