Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks dat ik dit een HEUL vette plaat vind, valt het volgens mij niet onder gabber.![]()
6..... De vraag was hoe werd Gabberhouse gemaakt.... niet kapotgemaakt
Best wel jammer dat de enige Nederlandse muziekstroming helemaal kapot is gemaakt door de commercie (zullen volgens mij een aantal mensen het niet met mee eens zijn)
dj J.D.A ft delta 9 - real hardcore en anders niks [hq] - YouTube

Ondanks dat ik dit een HEUL vette plaat vind, valt het volgens mij niet onder gabber.![]()

haha nice... dit is een van de weinige hardcore platen die ik nog heb:
Rave Parade - Kiss The Fucking Charly & Theo Goodbye (Slow Mix) - YouTube![]()

idd, klinkt muzikaal veel te sophisticated...Ondanks dat ik dit een HEUL vette plaat vind, valt het volgens mij niet onder gabber.![]()
Leuk topic dit! Eentje van mij uit 1997, toen ik nog in een aussie rond stuiterde met een eilandje op mijn hoofd.
Mijn voorbeelden in die tijd waren Ruffneck, Chosen Few en Dano.
Gebruikte gear is:
Atari met Cubase 2.0 als sequencer
Jomox XBase09 voor de kick
Zoom 505 gitaar FX als distortion
Yamaha SU10 samplertje
Yamaha CS1x voor drums en wat sounds
Roland MKS-50 voor de hoover natuurlijk
NordLead1 voor de piew sound die er later bij komt
Wat ik me ook nog herinner was dat je uren bezig kon zijn met videobanden bekijken en spoelen totdat
je ergens iets gevonden had wat je kon gebruiken in je nummer als sample materiaal.
De meeste spullen heb ik nog, misschien dat ik die binnenkort eens afstof en weer probeer er
een oldskool hardcore nummer mee te maken. Zal ik dan in die andere draad plaatsen.

Iemand enig idee wie deze kraker heeft gemaakt? Stond op een plaat die destijds bij een Rotterdam Records party in de Energiehallen kreeg (de 1e zoveel honderd bezoekers ofzo).
Nooit achter gekomen wie dit heeft gemaakt.
ENFANT TERRIBLE - P.W.A - YouTube