[EMS] Synthi's

Okay,

Ik heb al een dikke maand goed contact met Robin Wood van Ems (hele aardige vent) Op het moment is hij mijn Ks aan het modificeren en volgende maand neemt hij m'n synthi onder handen:{

Over de productie van nieuwe synthi's:

Synthi's worden nog steeds gemaakt en gemodificeerd (synthi A 1600 Ukp, vcs3 1800Ukp) de wachttijd is anderhalf jaar en je moet een cheque van 150 pond sturen (die ze niet innen)

Op het moment zijn ze bezig met het bouwen van een grotere werkplek waardoor ze hopen de wachttijden snel in te halen.

Ik ga ze binnenkort een cheque sturen:D

Origineel geplaatst door synthiaks
Over de productie van nieuwe synthi's:

Synthi's worden nog steeds gemaakt en gemodificeerd (synthi A 1600 Ukp, vcs3 1800Ukp) de wachttijd is anderhalf jaar en je moet een cheque van 150 pond sturen (die ze niet innen)

Belachelijk als je weet dat er voor een gebruikte vcs3 meer neergeteld word dan een nieuwe.

Origineel geplaatst door mono-poly
Belachelijk als je weet dat er voor een gebruikte vcs3 meer neergeteld word dan een nieuwe.
Maar een gebruikte vcs3 bestaat 100% zeker... een nieuwe niet.. dat is het verschil! Hetzelfde met een synthi 100..

je zou bijna zeggen dat je ze echt nog nieuw kan krijgen. Fijn prijsje, 55.000 voor een synthi 100. Doe er maar een :)

ludwig rehberg kwam toevallig vorige week nog even bij uit zijn winterslaap en heeft weer wat rondgemaild. de standaardvragen en opmerkingen: waar woon je, kijk even op de site en bestel maar.
ik heb nu al 3 keer gevraagd of de nieuwe vcs3 die hij levert (echt waar johnny) alle door ems ooit geadviseerde en aangeboden modificaties heeft, en steeds krijg ik na een maand of 4, 5 de vraag waar ik woon.
hij zal toch niet samen gaan doen met de postcodeloterij? want als de vcs3 tot de prijzen gaat horen, zal ik alsnog een lot van die smerige oplichtersbende moeten gaan aanschaffen. Gaston???? Gaston? Gastoo-oon........ Gaston??
Zit-ie weer met die Putney te spelen!!

Origineel geplaatst door Leo
ludwig rehberg kwam toevallig vorige week nog even bij uit zijn winterslaap en heeft weer wat rondgemaild. de standaardvragen en opmerkingen: waar woon je, kijk even op de site en bestel maar.
ik heb nu al 3 keer gevraagd of de nieuwe vcs3 die hij levert (echt waar johnny) alle door ems ooit geadviseerde en aangeboden modificaties heeft, en steeds krijg ik na een maand of 4, 5 de vraag waar ik woon.
Vind je het gek dat ik niet geloof dat hij ze nog maakt. Van iedereen hoor je dit verhaal. Ik zou naar zo iemand ook niet zomaar ff 1500 pond overmaken.

Ik denk dat hij ze nog wel wil maken, maar dat ie de druk niet aan kan. Is niet erg, maar dan moet je dat gewoon zeggen.

Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij wil ludwig in euros betaald worden 8>
Maar bestelt Ludwig die dan weer in Engeland?

slightly OT:

Toen ik laatst in een museum in Sydney was stond er een Putney tentoongesteld samen met een stylophone en een minimoog. Ik had zwaar de neiging de ruit in te beuken en de boel te snaaien....

Naar mijn weten heeft ludwig al jaren geen contact meer met Ems uit Engeland. De prijzen die hij vraagt voor zijn synthi's zijn ook heel wat hoger dan die uit engeland. Van Ems Engeland weet ik zeker dat ze nog synthi's maken en dat ze binnenkort bezig gaan met een nieuwe werkplaats en zo enigzins gaan proberen om de wachttijd korter te maken. Robin Wood kun je het beste per telefoon te pakken krijgen.

Citaat:

We still make new Synthis but the waiting list is at least 1.5 years. We are
building a new workspace here and expect to be able to catch up with the waiting
list in. To join the waiting list you should post a cheque to us for 150 UKP
which we will not ever bank or attempt to cash.

Best wishes - Robin Wood

Naar mijn weten heeft ludwig al jaren geen contact meer met Ems uit Engeland. De prijzen die hij vraagt voor zijn synthi's zijn ook heel wat hoger dan die uit engeland. Van Ems Engeland weet ik zeker dat ze nog synthi's maken en dat ze binnenkort bezig gaan met een nieuwe werkplaats en zo enigzins gaan proberen om de wachttijd korter te maken. Robin Wood kun je het beste per telefoon te pakken krijgen.

Citaat:

We still make new Synthis but the waiting list is at least 1.5 years. We are
building a new workspace here and expect to be able to catch up with the waiting
list in. To join the waiting list you should post a cheque to us for 150 UKP

Best wishes - Robin Wood
Mag ik concluderen dat jij zegt: "Als je een nieuwe synthi wilt en je hebt geduld, regel het in Engeland en negeer die duitser?"

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mag ik concluderen dat jij zegt: "Als je een nieuwe synthi wilt en je hebt geduld, regel het in Engeland en negeer die duitser?"

Dat zeg ik!!:D En als het je te lang duurt probeer dan gewoon een advertentie op AH te zetten of op macmusic ofzow. Zoekt en gij zult vinden.

het enige wat mij altijd aansprak van die duitser waren de andere producten zoals keyboard controllers en 19" ems effecten. Ik was altijd erg benieuwd naar de Random voltage generator die Rehberg voor 1050 euro verkoopt maar deze heb ik vorikge week op ebay gescoord voor minder dan de helft:D

Origineel geplaatst door Nolet
slightly OT:
Toen ik laatst in een museum in Sydney was stond er een Putney tentoongesteld samen met een stylophone en een minimoog. Ik had zwaar de neiging de ruit in te beuken en de boel te snaaien....

Had het maar gedaan; dat schijnt in Australië helemaal niet strafbaar te zijn.

Citaat:
To join the waiting list you should post a cheque to us for 150 UKP

Ik zit er sterk over te denken om 's fink te gaan concurreren met die EMS mensen. Ik kan dan wel geen synth bouwen, maar het moet toch lukken om een wachtlijst op tezetten en onder hun prijs te duiken?! bv dat je bij al voor 100 euro op de wachtlijst kan. en dan beloof ik ook nog, dat ik wél zal proberen de cheque te cashen.

Back