Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ah ok :)

duidelijk!

Ik ga voor de Behringer RX1602 mixer, daar ik nog een paar rackapparaten heb waaronder een cd-kopiërder en een andere module. Met mijn spullen die ik heb en nog krijg heb ik voldoende aan de Behringer RX1602 en is ook een stukkie goedkoper dan de eerder genoemde Xenyx2222FX mixer.

Morgen de Yamaha PSR1Djx bij Smackos ophalen in Scheveningen, kan ik weer wat muziek gaan maken met dit ding + mijn computer.

Phochos

Een aantal muziekapparaten hebben toch helaas de brand niet overleefd. Daarom heb ik nu ook een paar nieuwere apparaten aangeschaft die nog binnenkomen:

-Behringer RX1602 mixer
-Korg MonoTribe synth
-Quasimidi Rave-olution309 sequencer
-Roland JV1080 synthmodule

Wat het nog wel doet van de studio:

-Yamaha HE8 Orgel
-Yamaha PSR36 keyboard
-Yamaha PSS380 synth
-Boss BR8 digitale recorder
-Kawai MS710 keyboard
-Boss DS330 synthmodule
-Boss DR3 drumcomputer

Wat niet overleefde:

-Behringer Xenyx1002 mixer
-Roland D5 synthmodule
-Hfg BJ82 generator
-Yamaha PSS480 synthmodule

Phochos

helaasch, dat kan ik niet goed rekenen, de beurt gaat door naar de tegenpartij; het team van hilltree :geslaagd:

Bericht door een moderator:
Heh wat U riep?

Maar dus Phooch, die functie generator die zo prominent aanwezig was is dood? Ik zou die wel houden, al is het alleen voor de looks..

Bericht door een moderator:
Heh wat U riep?

Maar dus Phooch, die functie generator die zo prominent aanwezig was is dood? Ik zou die wel houden, al is het alleen voor de looks..

Die gaat ook niet weg, er kunnen wellicht wat onderdeeltjes vervangen worden, moet ik nog even aan de bouwer vragen - mijn broer - dus wellicht doet hij het wel straks weer. Maar bij de check gaf hij geen geluid helaas. Hij komt in ieder geval bovenop de yamaha HE8 orgel te staan in de studio.

Phochos

Wurruk Et Hoom Studio

De Quasimidi Rave-Olution gaat helaas niet door, de persoon wilde hem nu al verkopen omdat er meerdere kapers op de kust waren. Daarom ga ik nu twee Korg MonoTribes bestellen zodat ik ze kan syncen en daarmee dan complexere ritmes en sequences kan maken.

de BMW is zeker weg?

:koffie:

Nee hoor, die begeleid me voorlopig de komende tijd. En mijn Canta formule 1 wagen heb ik ook nog steeds.

:dubbel:

Daarom heb ik nu ook een paar nieuwere apparaten aangeschaft die nog binnenkomen:

-Behringer RX1602 mixer
-Korg MonoTribe synth
-Quasimidi Rave-olution309 sequencer
-Roland JV1080 synthmodule

Weer helemaal de oude zo te zien! :halleluja

inderdaad,
daarom hierbij beëindiging van mijn abonnement van deze discussie.

Hee, nu raak ik in de war..

De oude P is definitief terug zeg maar?

Dat curateledinges is niet meer wat het geweest is heb ik zo het idee. 8o)

chips, zit ik toch weer te kijken, tis toch huilen met tuiten.
eerst fikt het huis af, en nu weer de nieuwe opbouw.
trumann story on the forum...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back