Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
of hij werkt samen met legowelt aan een ultra geheime underground door bigfoots op spitbergen geinpireerde thriller suicide designer junktechno jazzgroove italopunk metal from the void album met veel suspense en spionage geluiden uit het voormalig oosblok met een ghetto sound uit de riolen van harlem topping... maar waarschijnlijk niet...

het is de hit van deze tijd !

Ik had de beste vrind een tip gegeven, alleen reageren als het de moeite waard is o te melden.. zal wel weinig aan het handje zijn op het moment.

Wel goed dat ie luisterd.. zou ie dan toch echt een nieuwe P aan het worden zijn???

tribute to...

....Magix?

waarschijnlijk is het dak eraf gestolen / gewaaid, en daarna de computer ontploft, en toch nog gestolen ook.
kortom kommer en kwel
dat moet de reden zijn van de lange periode van stilzwijgen van onze mascotte

als je het in Engels zegt klinkt het als "fok us" :D

De afbreekwerkzaamheden in het huis zijn klaar, deze week wordt er schoongemaakt en krijgen we de offerte. Vanaf volgende week de heropbouw van mijn huis.

Uncle P.:D

Laatst gewijzigd:
Gaaf!

Dat gaat snel...
Bij mij zijn ze een half jaar na de brand nog aan het afbreken.
Je kan je af vragen of er nog wel iets aanwezig is :)

Laatst gewijzigd door phochos; Vandaag om 06:43 Reden: Offertje moest natuurlijk Offerte zijn.
Freud.jpg

*uche*

Alleen het casco staat nog en daarop gaan ze dus weer opbouwen, wanneer de offerte binnen is (verwacht dat deze week).

Phochos:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back