Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
knus
leuk hoor
succes !

Morgen krijg ik door wat er nog wel en niet goed is gebleven van mijn muziekapparaten en computers.

Phochos

Dit is zijn blog met als extra mogelijkheid voor zijn volgers om zelf ook draadjes aan te maken.
Best handig eigenlijk, en er is vraag naar. :W

Wellicht moet je gewoon lekker een blogje gaan schrijven ofzo en de mensen die het interessant vinden kunnen je dan volgen.

Voor mij hoeft t niet.

Je kunt natuurlijk ook gewoon deze thread niet bezoeken, dan hoef je je ook niet te ergeren eraan.

Phochos:D

Morgen krijg ik door wat er nog wel en niet goed is gebleven van mijn muziekapparaten en computers.

Phochos

hoe gaat dat doorkrijgen precies in zijn werk?

beamen ze de info direct je hoofd in, of gewoon tepelatisch?
sorrie foutje, telepatisch is dat...

:koffie:

Kan ook nog dat het hem vorige week al is verteld, maar dat hij het morgen pas door heeft.

Om dat soort dingen zo nauwkeurig te kunnen voorspellen heb je aardig wat zelfkennis nodig.
Die maatschappelijk werkster is me er eentje! :D

Kan ook nog dat het hem vorige week al is verteld, maar dat hij het morgen pas door heeft.

Om dat soort dingen zo nauwkeurig te kunnen voorspellen heb je aardig wat zelfkennis nodig.
Die maatschappelijk werkster is me er eentje! :D

Neen, morgenavond krijg ik via de mail door welke apparaten nog wel en welke niet meer werken. Wellicht geven ze ook meteen door wat ik aan geld terugkrijg ervoor, zodat ik nieuw spul kan aanschaffen.

Maar ik heb het niet eerder doorgekregen, dus ben nog steeds in spanning hoe en wat.

Maar de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster is een goede hulp voor me, dus dat klopt wel.

Phochos
:halleluja

dat loopt weer lekker zo te horen, toppie

Het bericht van de schoongemaakte instrumenten is verdaagd tot a.s. dinsdag of woensdag.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back