Afbeeldingen mainpagina

Technisch gezien is het mogelijk om afbeeldingen die groter zijn dan een bepaald aantal px automatisch te scalen naar een maximum aantal px bij weergave.

Het makkelijkste is een plugin installeren voor het forum die alles automatisch omzet naar een bepaalde resolutie. Dan hoeft niemand meer ergens op te letten bij het posten van de plaatjes.

Ik liep me er ook al aan te ergeren... Zal er straks effe iets aan doen.

Zo beter dames?

:D

Normaal hou ik het wel een beetje in de gaten, maar met de iPad is het nogal een klote klusje om dat uit te voeren... kortom, m'n macbook rules nog steeds.

Zo beter dames?

:D

nog altijd mevrouw voor jou, he?..........:D

maarre, even iets installeren waardoor dit automaties gebeurt zit er zeker niet in , he?

:peukie:

:mega:

snickers.png

Stukken beter inderdaad!

Ikke doe nie forumbeheer. Ik ben bang dat het er niet in gaat zitten. Dit forum heeft geen inkomsten heh, is een hobby forum. Dus ook het beheer ervan is niet betaald, laat staan modereren.

Ik hou het wel in de gaten, die 10 keer per jaar dat dat gebeurt pas ik het wel aan. A human application :D

Ik zeg 800.

Dit forum heeft geen inkomsten heh, is een hobby forum. Dus ook het beheer ervan is niet betaald, laat staan modereren

Vreemd, wat doen dan die advertenties in beeld?
(ooit begonnen 'als proef', later 'alleen bij niet ingelogde leden', tegenwoordig gewoon hupsakee voor iedereen).
Ik vind 't verder geen probleem hoor, maar 'geen inkomsten' is natuurlijk een beetje bezijdens de waarheid.
Dat de moderators er nu eenmaal niets voor krijgen is een ander verhaal.

Nah, da dacht ik dan. Die server moet toch ergens van betaald worden..

Ik zeg 800.
dat is zelfs idd nog steeds meer dan genoeg ende zat...
en als mensen een foto schieten van hun synth, zorg dan ff dat de synth ook nagenoeg geheel in beeld is en dus niet omgeven met de halve kamer... natuurlijk, soms moet je van een afstandje een foto nemen ivm de flitser en het voorkomen van overbelichting maar dan knip je achteraf in je fotofoppende applicatie de rest er gewoon ff van af en verklein je het naar 800... het is allemaal net zo simpel als het bedienen van die vette knoppen op je analoge synth nutuulk...

Back