Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Pim
Zal ik ons forum wereldberucht maken en vanavond wat herrie plaatsen?? Het is een mooie scoop voor www.synthforum.nl...

Origineel geplaatst door Blinx
Ik zag trouwens dat ie twee modulatie weels had, zijn deze aan een willekeurige controller toe te wijzen?

Origineel geplaatst door olafmol
mensen vergeet niet dat de kwaliteit van presets vaker iets zeggen over de programmeur dan over de synth......![]()
Origineel geplaatst door bambamstudio
Dat klopt,
op de maesse stond de Ion al en ik vind um erg dun klinken.
Als ik na aanleiding van wat ik op de messe gehoord heb, en zou moeten beslissen zou ik de Ion niet kopen.
Gelukkig zat daar niet de presets in zoals die in de retail versie zitten, dus ik ga um nog maar een keer checken...

Origineel geplaatst door Pim
Bloos bloos...
Ff serieus: het is de synth die het doet. Ik wil niet teveel uitwijden over mijn uit de hand gelopen sound design hobby, maar als ik een synth niet goed zou vinden, zou ik er niet op werken. Zou ik 'm zó terugsturen. (is wel eens gebeurd) Ion is te gek om te programmeren omdat A: de basic sound gewoon vet is en B: de interne architectuur verschrikkelijk creatief is ontworpen.