Nicolas 2000
It's a household name
Dus. Even een "te koop gevraagd" maken. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik gebruik voor mijn JX10 gewoon een Behringer BCR2000. Dat werkt prima en dat ding scoor je voor een paar tientjes. In ieder geval een stuk goedkoper dan dat kiwi ding. Dat kiwi ding is mooi, maar met invoerrechten, btw etc, komt hij op bijna 400 euro om hier te krijgen en da's toch wel erg kostbaar. Zelfs nog duurder dan de synths zelf. Dat je hem voor meerdere synths kunt gebruiken is waar, maar daar heb je alleen wat aan als die synths ook daadwerkelijk hebt. Als je hem alleen wilt gebruiken voor je jx8p is het nogal een dure oplossing.
Voor de BCR2000 is op internet een prima JX8p layout te vinden. Kwestie van een BCR2000 scoren en je knoppen probleem is opgelost. En ook die is voor meerdere synths te gebruiken.
Dus. Even een "te koop gevraagd" maken.![]()

hoewel het nutuulk ook nog 'uit' en 'chorus 1' zou kunnen zijn (wanneer je min/max value in te stellen is voor een button nutuulk)dat is waar... mocht je toch moeten terugvallen op een button dan word het dus slechts 'chorus uit' of 'chorus 2'...

dat was nu juist niet de bedoeling ivm het besparen van controllers...Gebruik dan 3 buttons hé sysex is flexibel hoor.
1button "OFF" nr2 "chorus1" en de derde "chorus2" zoals op de oudere junos![]()
Ik zou het liefst alles op 1 pagina houden.
Enfin, ik heb toch geld opgestuurd met de belofte dat het ding verzonden zou worden. 

Ga ik mee akkoord en ik heb de Jx8p wel. Hij is uiteraard niet precies hetzelfde maar klinkt toch erg goed.maar de PG8x vst plugin vind ik erg vet!
De custoemr service van Novation is ook uitstekend!