sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
stuur ze een link van dit topic ?
( wacht trouwens nog steeds ?)
( wacht trouwens nog steeds ?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hallo allemaal,
Ik ben deze keer het haasje in het land der oplichters.
Het valt me trouwens op dat er de laatste veel meldingen gedaan worden.
Ik ben via Marktplaats.nl opgelicht maar doe hier melding omdat blijkt uit wat onderzoek dat deze oplichter erg actief is met muziekapparatuur.
Hier is een thread te vinden: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=2564.0
Hier zie je een hele lijst met studio gear. Ik ben met een Mackie BigKnob opgelicht.
Dus mocht je dit rekeningnummer tegenkomen: 748897569 niet overmaken!

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1586883#post1586883
mag k meteen deze meneer DENDER DENNIS MATANA erby postuh ..t gaat in dit geval om een ontvreemding ..na reparatie sinds aug , nie zozeer geldovermaking ;-]
IK STA OP PUNT OM OFFICIEEL in staat van beschuldiging te stellen ..[geen contact sinds..nov/dec]
beter gaa ik eerst langs ; alvoren ik m aan geef [kheb liever mn gear terug gaat om een cs30
aszn aders te achter halen valt ..lijkt me nie so moeilijk ..kleinlandjuh
met zn bus feestjus [denktie wel nie
![]()

Hallo allemaal,
Ik ben deze keer het haasje in het land der oplichters.
Het valt me trouwens op dat er de laatste veel meldingen gedaan worden.
Ik ben via Marktplaats.nl opgelicht maar doe hier melding omdat blijkt uit wat onderzoek dat deze oplichter erg actief is met muziekapparatuur.
Hier is een thread te vinden: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=2564.0
Hier zie je een hele lijst met studio gear. Ik ben met een Mackie BigKnob opgelicht.
Dus mocht je dit rekeningnummer tegenkomen: 748897569 niet overmaken!

...kzeg eigen rechter speluh 
hang m high
. Om misselijk van te worden.. Ze laten je gewoon je gangetje gaan.Wat ben je emo de laatste tijd, Ron
En geen politiek he, op sf![]()
Nav oplichting door Deazy-D op het SF, had ik mij op advies van medegedupeerden aangemeld bij opgeletopinternet.nl. Gisteren kreeg ik dit bericht binnen. Kassa wil aandacht gaan besteden aan oplichting op het net en speciaal aan het feit dat de Politie er weinig aan kan/wil/mag doen.
Beste gedupeerden,
Wij zijn benaderd door de vara (kassa) en zij vragen jullie medewerking. Hieronder de tekst:
Beste heer/mevrouw,
Het consumentenprogramma Kassa wil binnenkort aandacht besteden aan oplichting via internet, en dan vooral via Marktplaats. We willen een beeld krijgen van hoe serieus instanties deze vorm van criminaliteit nemen. Wij ontvangen geregeld e-mails van kijkers die zijn opgelicht, aangifte hebben gedaan, allerlei informatie hebben aangedragen, maar zich niet serieus genomen voelen. Herkent u dit, heeft u dat ook meegemaakt en wilt u uw verhaal daarover kwijt? Dan willen wij dat graag weten. Mail dan naar jan.salden@vara.nl
Met vriendelijke groet,
Jan Salden
Redacteur Kassa
Graag rechtstreeks contact opnemen met de redacteur Jan Salden:
jan.salden@vara.nl

Een CS30!
Toe maar, dat is wel verrekte zonde om kwijt te geraken.
Want dat is een machtig mooi synth.
Als het je lukt om hem weer terug te krijgen:
Mijn CS30 is ooit ook defect geweest, Het was toen allemaal opgelost door de soldeerpunten van de faders even te laten vloeien. Die maakten geen goed contact meer. Misschien is datmet jouw exemplaar ook het probleem.
Maar eerst meer eens terughalen die hap!