WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Niet altijd WAZ, Paypal kan ook een bitch zijn (kijk maar voor legio voorbeelden op internet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gaat het een keer fout dan wens ik die persoon veel sterkte toe.Volgens mij goedkoper dan bij een bank?€0,00 EUR - €2.500,00 EUR 3,4% + €0,35 EUR
€2.500,01 EUR - €10.000,00 EUR 2,9% + €0,35 EUR
€10.000,01 EUR - €50.000,00 EUR 2,3% + €0,35 EUR
€50.000,01 EUR - €100.000,00 EUR 1,9% + €0,35 EUR
> €100.000,00 EUR 1,5% + €0,35 EUR
Paypal geeft niet thuis als het om fraude gaat en al "win" je een case dan houden ze nog eens doodleuk dat bedrag 180 dagen vast (rente trekken)
Warehousegroove..
Echt schrikwekkend en verontrustende feiten, ik wist dat niet..

Gegevens worden door Paypal in Amerika opgeslagen waardoor de overheid aldaar inzage heeft in jouw gegevens..... dus paspoortgegevens, waar je woont, wie je bent, welk ras je bent, waar je je geld aan uit geeft enz...... Tevens worden deze gegevens verkocht aan de hoogste bieder zodat men een beter financieel beeld van jou heeft en daar ook de marketing op kan baseren. .
ik begrijp dit niet helemaal....
als hij aanbied om naar je bankrekening over te maken, dan is dat toch ok?
![]()

In het verleden heb ik al een melding gemaakt van deze persoon. Die accounts zijn toen gebanned van Marktplaats, maar meneer/mevrouw doet nog altijd vrolijk "zaken".Beide zijn in nieuw staat. Tot mijn spijt kan ik u niet voorzien van afbeeldingen. Ik ondervind al een tijdje technische problemen bij het uploaden van bestanden. Mijn excuses voor het ongemak, dit probleem wordt (hoop ik) zsm opgelost.