Ben jij een Belg?tussen de soep en de aardappelen (patatten)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben jij een Belg?tussen de soep en de aardappelen (patatten)

het woord 'patatten' heb ik een Nederlander nog nooit horen zeggen.

Kans is klein, want als wij patat zeggen bedoelen we friet of pat heeft gegeten.Of hij moest net langs geweest zijn in België![]()

Daar drinken we een Jupiler op!Wees gerust, ik ben (momenteel nog) een zuiderbuur
Cheers!
Exo.![]()

Haal 'm daar dan vanaf voordat het weer er in komt!de mijne ligt ook nog steeds op de plank

Deze week is het eens een vierkwartsmaat en ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden en of iemand zin heeft hier wat bij te spelen.
Vervelend dat je computer kapot is gegaan. Zo gooide ik vorige week een fles bier over mijn laptop, maar gelukkig hebben ze die kunnen maken.pfff...mijn computer ging 2 weken geleden dood..ik ga snel aan de slag met mijn stuk op net gekochte 2de hands Mac.
Dank en succes met je nieuwe 2e hands Mac!dit stuk klinkt ook weer zeer aantrekkelijk. ga ik spontaan ook nog wat mee doen later.
Zo gooide ik vorige week een fles bier over mijn laptop, maar gelukkig hebben ze die kunnen maken.

Nee, wat dat betreft brengen scherven geen geluk!ja, gelukkig maar. aan een kapotte bierfles heb je niets. daar kan een muzikant niet mee werken.![]()

Moet wel weer wat mee te doen zijn.
De bas mocht gerust eens van toonaard veranderen of een ander motief ertussen gooien, dat kan zeker ook geen kwaad.
Cheers,
Exo.![]()

Majeur mag ook gerust langskomen hoor![]()
in mijn wereld is sowieso mineur en majeur een pot nat. je kan majeurelementen over mineur, en mineurelementen over majeur spelen..
.Yep, vind ik ook fijn, een nummer in mineur zo happy te laten klinken dat het majeur overkomt en omgekeerd.