Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard chronologisch, en wat gemaakt is blijft zoald het is. Degene die aan de beurt is maakt een voor hem of haar logisch vervolg op wat er op dat moment al is.
Je kunt iedereen vragen die je wilt, zolang je het diegene maar echt toevertrouwt.
Je weet dus ook nooit vantevoren of je hem gaat krijgen.
altijd leuk dit soort constructies (mits ze werken..).
en ook:
als je een genunmmerde lijst maakt van iedereen die mee wilt doen, dan zou je in volgorde van deze lijst steeds de volgende musicmaker kunnen kiezen...en dat dan ieders zijn muziekje gewoon altijd meedoet...zonder dat gedoe van wel/of niet gekozen worden...dat lijkt me een vriendelijker systeem
ik snap dat kiezen niet. waarom zou ik iemand moeten kiezen? waarop gebaseerd?
een lijst met deelnemers is toch goeds genoeg? en als er iemand later bij komt dan komt ie simpelweg achter aan de lijst.
anders is te veel verwacht (stel voor, ik zit onder in de lijst, dan wacht ik lekker even...)..

Ik wil graag weten wat jouw ideeen en iedereens iedeen zijn om zo tot een leuke collab te komen. Waar ben je het niet mee eens of wat is niet aantrekkelijk??? Let wel dat we in de discussie fase zitten.