Wie heeft er zin om iets nieuws te proberen?

o sorry, zo beter?

-too much
-flyweight
-sunny pedaal
-Stephen
-access1
-Stephmeister
-PabloDemode
-nakken7
-Monotron
-Eddy Reddy
-Funky Dee

En hoe bedoel je nou precies dat iedereen zelf mag weten waar in de track zijn 8 maten precies komen?
je kunt het bijvoorbeeld ook gewoon zeggen als hij (bijna) op een op een punt is waar je wel iets zou willen toevoegen.

iedereen die echt mee wil doen mag van mij natuurlijk meedoen, maar ik vind het gewoon kut als iemand er een kutnummer van wil maken

Ik spreek helaas geen enkel woord SFslang, dus zolang ik geen vertaling zie is een kutnummer voor mij een kutnummer

Een beetje humor mag wel...

Persoonlijk vind ik dat het nummer een eigen karakter moet hebben, experimenteel...

Kut nummers zijn bewust gemaakt (weird, niet kloppende akkoorden, samples van slechte vocalen, of een "ballen track" met een zure-grappige-glamoreuse tekst...), alles buiten de norm. Anders dan een "goed bedoelde" track die iedereen als kut ervaart, omdat die gewoon slecht is.

Op een of een andere manier hoor ik het nummer van de 8 maten al... het kan chique worden denk ik!

Okay, dat is alles wat ik even wilde weten. Had het niet herkend als zijnde humor. Het was niet mijn bedoeling om lelijk te doen verder. Ik wilde gewoon even weten hoe het nou precies zat. Zet ik j.baars en vcovca erbij ...als ze nog steeds willen :)

flyweight;1563521 @marsmusica Dat je niet mee doet had je al gezegt schreef:
eh... ik zeg niet dat ik wel/niet mee doe..ik zei alleen dat ik het heel erg onduidelijk nog vind waar het over gaat en ik daarom twijfel... die regels dat zal wel..maar wat gaan jullie nu doen?

ik snap er geen sikkepit van! :-) . iederen doet 8 maten ..en dan weer iets over losse sporen..en dat je 8 maten overal in/tussen mag voegen. het is een nogal chaotisch topic en ik kom er niet uit. :doei:

Je hebt gelijk, het is nogal chaotisch. Er zijn verschillende opvattingen over hoe het moet, en niemand krijgt het precies zoals hij het zou willen dus. Maar ik had wel verwacht dat een goed werkend plan bedenken best pittig zou worden. Toch vind ik het goed dat er mensen zijn die knopen proberen door te hakken om te zorgen dat er daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Ook al ben ik het niet met elke actie 100% eens, en is niet alles even duidelijk. Maar we komen er wel uit.
als iemand roept, dit zijn de regels, kunnen er natuurlijk evengoed nog dingen aan veranderd worden. Als iets niet duidelijk is gewoon vragen. Wil je er weer bij in de lijst? Kan altijd natuurlijk

maar even voor alle duidelijkheid:

die regels zijn weer een heel ander verhaal als dat wat er daadwerkelijk plaats gaat vinden...en dat laatste vind ik echt 100% onduidelijk! wat gaan jullie nu contreet doen? en laat die regels even weg..dat zal wel...

ik snap niet dat iedereen zo eunthousiast hier ergens aan mee gaan doen terwijl er niet duidelijk is aan wat.

:?

@marsmusica

sorrie dat ik zo onduidlijk ben, maar ik probeer idd knopen door te hakken.

best pittig.;)

maar ik had bedacht dat je dus iedere keer je 8 maten kan invoeren waar je wil.

Om zo ook het arrangement 'open' te houden ipv techno praktijken. en opmaten en andere overgangen zijn zo ook mogelijk.

Bv na 5 rondes zijn er totaal 16 maten. degene die aan zet is besluit zijn 8 maten aan het eind te plakken
en zijn er ineens 24 maten.

de volgende besluit zijn 8 maten juist weer over de intro te plakken en zo zijn er na 7 rondes 24 maten met meerdere partijen.

wat denken jullie hiervan?

En hoe kunnen we allemaal hetzelfde tempo hebben???:mega:

6 pagina's met gelul, geen noot op papier ;)

Ik heb zoiets weleens in de synthforum chatbox gedaan.. wel iets anders, gewoon gezegd: iedereen mag iets aanleveren zolang het maar in 130bpm in Cmineur is. Toen was er dezelfde avond een track klaar!

te ingewikkeld zo, en dan is uiteindelijk nooit iedereen het eens met het eindresultaat, als wat gemaakt is gewoon zo blijft wat het is betekent meedoen dat je het ziet zitten zoals het op dat moment is. Anders blijf je schuiven en kloten enzo. probeer als je aan de beurt bent gewoon een logisch vervolg te maken op wat er al is , houd het simpel. En als er bepaalde dingen niet kunnen, niks om geven

probeer als je aan de beurt bent gewoon een logisch vervolg te maken op wat er al is , houd het simpel. En als er bepaalde dingen niet kunnen, niks om geven
Dat lijkt mij ook een stuk eenvoudiger. En als je dan met een opmaat wil beginnen kan je dat dan evt. ook nog in de laatste bar van de vorige toevoegen wat mij betreft.

Het lijkt me ook geen probleem als er een klein reverb- of delaystaartje aan je stukje hebt zitten, zolang de volgende maar mooi op de maat begint met zijn 8 maten. Een staartje van uiterlijk een maat of twee zeg maar.

Back