Wie heeft er zin om iets nieuws te proberen?

genormalised naar -3db is natuurlijk veels te hard. Volume mag bij de volgende 8 maten even aangepast worden. Ben echt benieuwd. Het lijkt me wel iets waar je veel kanten mee op kunt zoals het nou is. als er veel mensen zijn die het echt helemaal niks vinden maak ik wel gewoon iets anders

ok, ik heb besloten om niet mee te doen. wel leuk begin verder.

ik ga jullie volgen en bekritiseren! :-)

Dus de volgende moet er 1 track aan toe voegen bijv. een percussielijntje of een baslijntje en dan exporteren en uploaden naar SC, als ik het goed heb ?

Tis mischien makkelijk als de gene die aan de beurt is de volgende aanwijst, gewoon random vingertje prik

Dus de volgende moet er 1 track aan toe voegen bijv. een percussielijntje of een baslijntje en dan exporteren en uploaden naar SC, als ik het goed heb ?

Tis mischien makkelijk als de gene die aan de beurt is de volgende aanwijst, gewoon random vingertje prik

Nee, heel simpel, als je aan de beurt bent maak je de volgende 8 maten van de track, en krijg je eerder gebruikt materiaal mee

ja ik heb wat geupload.

volgende

hey, hartstikke goed man, ik vind hem goed. Moet hem nog ff een keer op mijn monitors luisteren wel, maar het gaat al meteen een hele leuke kant op zo. Ik heb nog losse geluiden voor hen die volgen. Zal ik je ze mailen? of hoe doen we dat?

Het enige wat de volgende steeds hoeft te doen is zorgen dat het okay blijft, of zelfs steeds beter wordt :)

hey, hartstikke goed man, ik vind hem goed. Moet hem nog ff een keer op mijn monitors luisteren wel, maar het gaat al meteen een hele leuke kant op zo. Ik heb nog losse geluiden voor hen die volgen. Zal ik je ze mailen? of hoe doen we dat?

Het enige wat de volgende steeds hoeft te doen is zorgen dat het okay blijft, of zelfs steeds beter wordt :)

is eigenlijk wel leuk dit.

als iedereen wel zijn losse bijdrage upload en de complete track is het goed.

losse samples en opnames zijn niet echt nodig.

als we een track klaar hebben kunnen we met de losse sporen achteraf iets mee doen.

is zo eigenlijk wel lache, als je aan de beurt bent bepaal je hoe het verder gaat.

wie is de volgende????

is eigenlijk wel leuk dit.

als iedereen wel zijn losse bijdrage upload en de complete track is het goed.

losse samples en opnames zijn niet echt nodig.

als we een track klaar hebben kunnen we met de losse sporen achteraf iets mee doen.

is zo eigenlijk wel lache, als je aan de beurt bent bepaal je hoe het verder gaat.

wie is de volgende????

Losse elementen die eerder zijn gebruikt moet je kunnen gebruiken als je aan de beurt bent, en je moet elementen weg kunnen laten. Daarom is het handig om de volgende steeds je tracks en geluiden mee te geven. Moet je wel echt doen vind ik. Een beetje rekening met de volgende houden is wel belangrijk. Ik kan me voorstellen dat er stukken gaan komen waar het behoorlijk pittig wordt om een goed vervolg te maken. Als je elkaar dan niet helpt gaat het niet werken.

En in het geval dat er met de laatste 8 maten die gemaakt zijn echt niet te werken valt, zou het fijn zijn als de vorige bereid is in overleg eventueel wat aanpassingen te maken

Het lijkt me ook handig als iedereen z'n 8 maten een keer los post en op de volgende manier benoemd

Doorgeeftrack [1emaat]-[laatste maat] [synthforumnaam]

Voorbeeld: Doorgeeftrack 1-8 too much

Net ff geluisterd, maar je krijgt dus een hoop bliepherrie, waar je zelf weer een laagje overheen mag breien en de volgende ook weer een laagje en dan is de track klaar?

Back