Wie heeft er zin om iets nieuws te proberen?

het idee is simpel.

BPM 120. A

iedere bijdrager upload zijn losse 8 maten en zijn veranderering van het arrangement.

(via de SC groep)

je bent vrij om te gebruiken wat er eerder is bijgevoegd.

en om jouw bijdrage toe te voegen waar je wil.

ik denk dat ik pas helemaal aan het einde inspring en over de hele track een 50 dB dikke laag ruis leg....
als mastering proces.....8o)

het idee is simpel.

BPM 120. A

iedere bijdrager upload zijn losse 8 maten en zijn veranderering van het arrangement.

(via de SC groep)

je bent vrij om te gebruiken wat er eerder is bijgevoegd.

en om jouw bijdrage toe te voegen waar je wil.

Je kunt alleen aangeven wanneer je hem graag zou willen. Niet gewoon 8 maten maken en dan zeggen dat je die later aan het einde een keer er in wilt hebben bijvoorbeeld. Het gaat er om dat je 8 maten maakt, die een goed vervolg zijn op wat er al is.

ja doe je ding,

als je het te vol klinkt laat je in jouw vervolg weg wat er weg moet en voeg je jouw part toe.

easy:mega:

ja doe je ding,

als je het te vol klinkt laat je in jouw vervolg weg wat er weg moet en voeg je jouw part toe.

easy:mega:

of je haalt hier en daar
wat weg uit dat stukje van jou, om de volgende wat meer speelruimte te geven.
Nou kan het nog ;)

Ik vind het wel spannend, het voelt echt of het gigantisch gaat mislukken, maar nog steeds een kans heeft :)
Komop mensen, we kunnen het!

jullie lopen wel heel hard van de stapels.

ik zie nog helemaal niets van enig bijzonder resultaat! :gaap:

Ik vind het niet zo spannend
Niet lastig te voorspellen waar dit heen gaat

ha, ik snap het:

het eerste nummer is dus af! tja, best een lekkere trek om te horen. 16 maten lang. kort maar krachtig.

een zeer mooi k*t nummer:

een KorT nummer!

Niemand wordt er iets wijzer van als je alleen maar zegt dat je het kut vindt, maar niet waarom je het kut vindt.
Het zou nog mooier zijn als je ook met goeie suggesties zou komen.
Ik weet zeker dat het moet kunnen. Helemaal als mensen die het beter weten (die zijn er genoeg hier) een beetje behulpzaam zouden zijn. Waarom niet man? Zoiets als dit hoeft niemand beel tijd en energie te kosten. En als het niet werkt beginnen we gewoon opnieuw. Het is alleen een beetje een kwestie van een beetje goeie feedback.
Er zitten vast wel professionele mensen met ervaring bij die iets zinvols kunnen bijdragen.

Door de vorm wordt het een loopjeskat knip plak dingetje vrees ik
Wat is 8 maten nou ook.. Lekker idee kan je daarin kwijt hehe
Nu gaat iedereen iets andrs doen terwijl misschien de volgende 8 maten weinig verandering nodig hebben
Een verandering is er ineens
Er is geen aankondiging in de maten ervoor

Weet ik, maar daarbinnen kun je nog best veel doen. Maar meer maten is misschien ook wel beter.
Het is ook best moeilijk om hier een goed werkend plan voor te bedenken.
We zijn misschien ook iets te snel zijn begonnen. Maar wel goed dat er alvast
iets geprobeerd is. Weer goeie gespreksstof toch?

Je moet in je stukje ook niet teveel kwijt willen. De uitdaging is juist om iets toe te voegen wat klein maar interessant is

Is het nou klaar dan? Jammer, het leek me echt een goed idee. Misschien moet ik het een keer op mijn gemak echt goed uitdenken en dan een nieuwe draad starten met meteen duidelijke regels. Heb door deze draad wel even een hoop om over na te denken. Misschien moet het wel draadloos zelfs...
Iedereen in ieder geval hartstikke bedankt voor de feedback en het enthousiasme.
Het was echt meer dan ik oorspronkelijk verwachtte :okdan:

Back