Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nu nog die van schoonmoeders en je hebt een hogere spirituele status bereikt.De magie van hardware is weg...
Dat komt omdat het niet 'echt prachtig' IS. Vinyl heeft nadelen en voordelen, het is dus allemaal persoonlijke smaak.Komt een beetje er op neer dat ik mijn zoontje ook niet kan uitleggen waarom vinyl echt prachtig is.

Nu nog die van schoonmoeders en je hebt een hogere spirituele status bereikt.

Ik houd ook wel van het (grotere) artwork. Maar vergeleken met CD/mp3: Vinyl verslijt, geen selectie van tracks, veel werk om te 'rippen', neemt veel plaats in.Hoe mooi is het om muziek echt vast te houden![]()
Al eens geprobeerd muziek te maken met wat intuitievere hardware dan een W30 of AKAI sampler?
Indeed Enlightenment at... Zombo, Zombo, Zombo.Kan je meteen naar ..... Zombo.com![]()

Toen ik de muziek weer oppakte begonnen met veel vst maar zit dan de hele tijd op een beeldscherm te werken. Ik denk voor veel mensen die dit al doen op het werk wordt het dan te veel en is hardware een prettige afleiding.
Niet van het afspelen, nee.CD's slijten niet?
Veel meer werk dan een CD rippen.Mp3's kan je maken van je vinyl, gelijk bij binnenkomst/
We leven in handige tijdenLigt eraan welke Elpee's je koopt. Ik kreeg bij mijn laatste aanschaf een briefje met een downloadlink en code...

Toen ik de muziek weer oppakte begonnen met veel vst maar zit dan de hele tijd op een beeldscherm te werken. Ik denk voor veel mensen die dit al doen op het werk wordt het dan te veel en is hardware een prettige afleiding.