Alleen maar klachten over de mixer dus.
niet van mij, ik heb nu 2 dagen met cubase 7 zitten spelen (sluit hem net weer af), maar die mixer is simpelweg echt fantastisch, wat een workflow.
alles zit nu gewoon op 1 scherm, van Pre gain (inclusief basic filter rolloffs) tot volledige strips die erg handig zijn in de praktijk. Sidechain werkt intuitief en handig op elk kanaal waar je dat wilt gebruiken. Ook handig is dat je nu plaatjes van je instrument en zelfs notities in de mixer kunt toevoegen op elke strip.
Verder zijn die rack presets gewoon erg handig en heb je 4 preset setups voor je mixer scherm. Het mooie is dat deze mixer presets onafhankelijk van de verschillende mixers werken. Ik heb dus 1 scherm dedicated fullscreen voor de mixer console op een preset staan. Ik kan een 2e mixer openen op mijn main daw scherm waarin ik ook weer die 4 preset setups heb, ik heb preset setups gemaakt voor gain / compressie, EQ, effecten beheer en mixing. Op mijn grote main screen zie ik alleen de main mixer zonder channel selector en de control room waarin ik RMS en Peak levels in de gaten kan houden.
Voor mij is alleen die mixer de update prijs al helemaal waard, wat een upgrade
ik heb die chorder track ook even bekeken, dat viel me eerlijk gezegd ook niet tegen. Ik zie daar zelfs wel een time saver in voor het snel maken van harmonieen in je vocals. Kun je daarna simpel bijtekenen.
Curve EQ is goed dat die nu bijgeleverd is, ik vond dat zelf een fijne eq altijd.
De kleurtjes van het project en edit window moest ik overigens inderdaad even aanpassen, dus dat heeft me inderdaad zo'n 10 seconden gekost
Er zitten toch wel heel erg veel kleine features in die handig zijn, ik ga ze hier niet allemaal noemen, maar de update van 6 naar 7 is toch wel weer erg fijn in de praktijk.
Overigens in 2 dagen geen enkele crash of hickup gehad.