Muziek magazine

Dubluv

Ouwe rot
Dag jongens en meisjes,

Ik zit al een tijdje te denken om mij een abonnement op Future music aan te schaffen.
Hun site volg ik ook al een jaartje en er staan altijd heel interessante dingen op.
Nu was mijn vraag of iemand ervaring heeft met dit magazine of met andere magazines?
En indien ja , dan hoor ik graag jullie ervaringen/mening. :)

Groeten Dubluv

De samples krijg je een code voor dat je die kunt downloaden van hun site, en de videos zijn tegenwoordig embedded. Echt ideaal! De CM Specials hebben me nooit zo geïnteresseerd, maar goed, heb er daar ook maar 1 van gelezen, misschien dat ze voor jou wel interessant zijn.
Daarbij is de Apple Kiosk subscription van FM en CM een stuk goedkoper als de hardcopy, en ik vind het fijner op deze manier.

De samples krijg je een code voor dat je die kunt downloaden van hun site, en de videos zijn tegenwoordig embedded.
Daarbij is de Apple Kiosk subscription van FM en CM een stuk goedkoper als de hardcopy, en ik vind het fijner op deze manier.

Hoeveel MB/GB samples zijn dat per maand , want ik wil mijn internet er ook niet door jagen :D embedded is dat het als een link erbij zit? Enja ik heb het opgezocht op google maar ik geraak er niet uit wijs.. :P
En is dat alleen voor ipad of kan ik dat ook gwn lezen op mijn macbook? En ten slotte hoeveel betaal jij voor een jaar?

Alvast bedankt voor de moeite :)

Geen idee hoeveel GB dat per maand is, ik download eigenlijk nauwelijks die samples. Misschien moet ik dat maar eens gaan doen ;). En embedded wil zeggen dat de video in het magazine zit, er zit dus bij een artikel een knop, daar druk je op, en vervolgens start de video.
Zover als ik weet is Kiosk/Newsstand enkel voor mobile Apple devices. Ik hoop wel dat het naar OSX komt, maar zie het voorlopig niet gebeuren. Voor mijn abonnement betaal ik €35,99 p.j.

Effe melden, na een maandje wachten (wat vertraging door de kerstperiode) heb ik nu mijn muziek magazines in huis!
Echt ideaal , zit echt veel goeie tips bij en de cd met samples, plugings en studio tour zijn ook geweldig! :)
Een aanrader.

Ik zou echt gaan voor Computer Music. Ik heb de ipad edition omdat deze echt spotgoedkoop is. De samples zijn goed en je leert erg veel. Het beste van CM vind ik de plugins die er gratis bij zitten. Die zijn van goede kwaliteit. Dat zit namelijk niet bij Future Music.

Back