plugin vervangers voor hardware, richting industrial hardcore

Ja inderdaad.
Heb al lang door dat ik nog veel meer aan die knoppen moet gaan draaien ;)

Ik ga dit weekend lekker lang op mijn zolder kamer zitten.
Komt goed! :okdan:

Nu weer over tot: plugin vervangers voor hardware, richting industrial hardcore.

Heeft de Sylenth1 geen Soundsets voor Techno of Hardcore?

Wat een vraag. Er zijn zoveel soundsets voor Sylenth1 dat je er moe van word zelfs. Google en de sleutelwoorden presets, soundbanks, preset banks, soundsets, patches volstaan (enkelvoud van deze woorden kan ook natuurlijk). Voordat je je er van bewust bent bevind je je in het presetvalhalla. Daaraan heeft Sylenth1 geen gebrek in ieder geval.

Ja, ik ben totaal niet bekent met de Sylenth1, vandaar. Ik heb ook niet zoveel met Soundsets maar ik had ergens opgepikt dat ze wel veel gebruikt worden in de Hardstyle scene en dat ook heel veel Hardstyle producers gretig gebruik maken van deze Soundsets. Sterker nog, dat de Soundsets de hele Hardstyle scene domineren, maar misschien zit ik er totaal naast...

Uit Sylenth1 kan je mooie sounds halen met wat nabewerking en precisiewerk. Sylenth heeft 4 oscillators met elk 8 voices die je kan detunen. Supermakkelijk om daar supersaws eruit te toveren. Vanaf dat punt word het precisiewerk en nabewerking. Ik weet niet hoe het eraan toe gaat in de hardstyle scene verder.

als je een beetje moeite doet en een beetje verdiept in synthese heb je echt geen saaie soundsets nodig. dan kun je beter samples verkrachten met distortion daar krijg je leukere dingen uit.

Back