yeps,daar ben ik het helemaal mee eens.
ik vind het ook soms lekker om oude tracks te luisteren.
kan iemand mij tenminste dan uitleggen wat de techniese en/of morele beperkingen zijn van het verkrijgen van een paar gig meer?
![]()
Zowiezo een nadeel van forums in het algemeen dat alles wat extern linkt op den duur niet meer werkt, daar krijg je inderdaad een boel brakke draadjes van, da's jammer inderdaad.
Ik denk een beetje het gevolg ook van de organische groei van fora, eerst kon je alleen links plaatsen naar bestanden, later ook bestanden uploaden, maar diskspace zal altijd een probleem blijven, fora groeien en blijven dat doen.
Dat voor eens en altijd goed regelen is niet mogelijk, over 20484 jaar is er toch weer te kort aan ruimte en zal er weer worden gemopperd dat links niet meer werken etc.
Ik denk dat we er deels mee zullen moeten leven ergens.
Maar wat betreft powerusers meer gig ruimte geven, je kan het gelijk op laten gaan met het aantal post.
Voor iedere post die je doet krijg je 100Kb, voor 10 postings dus 1Mb, nieuwe forumleden krijgen altijd 50mb om mee te beginnen.
Maarja... wie implementeert dit briljante idee.. ? Nog slechts 20484 jaar wachten zeker.