D Sinister
Evil Droid
Lekker gangbangen met die Cirklon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(maar geld er niet voor over). Qua verschil in functionaliteit weet ik niet of ik het het verschil in geld wel waard vind en met een tweedehandse P3 kan je bij wijze van spreken morgen al mee aan de slag, terwijl je minimaal een aantal weken/maanden moet wachten op een cirklon...mijn eerste argument is 'geduld vrij'...Dus? Geduld is goed voor de geest...
waarschijnlijk gaat het goed met de businessGewoon op zowel je sales als info aliasen totaal niet reageren
ik maak me niet druk en kan best een kwartaal wachten, allemaal geen probleem, maar als ik bij iemand €1.200 wil uitgeven verwacht ik wel gewoon netjes geinformeerd te worden.Door jezelf druk te maken gaat er echt niemand sneller bewegen hoor....
Los daarvan was mijn post een reactie op reply nr.26.
Fatsoen ook...
Als je een business hebt dan wil je i.i.g. bereikbaar zijn voor je klanten, lijkt mij dan.
Zelfs een autoreply, of medeling als "don't call us, we call you" op de website zou al voldoende zijn.
Gewoon op zowel je sales als info aliasen totaal niet reageren terwijl je wel bijna dagelijks op facebook post is gewoon niet netjes