Cirklon

Lekker gangbangen met die Cirklon!

Ik heb eerder toevallig een P3 aan mijn arsenaal toegevoegd. Maar dat was een openbaring. Beste aankoop van de laatste jaren. Als je wat afstand wil nemen van de PC, dan is Sequentix enorm aan te raden. Midi rules! Retestrak en enorme focus.

Ben nu al 2wkn mailtjes aan het sturen, maar totaal geen reactie, ben benieuwd of ze nog bestaan?
Zelfs op een mail met een order komt totaal niks terug, schept geen vertrouwen

Ik ook wel :D (maar geld er niet voor over). Qua verschil in functionaliteit weet ik niet of ik het het verschil in geld wel waard vind en met een tweedehandse P3 kan je bij wijze van spreken morgen al mee aan de slag, terwijl je minimaal een aantal weken/maanden moet wachten op een cirklon...

Fatsoen ook...
Als je een business hebt dan wil je i.i.g. bereikbaar zijn voor je klanten, lijkt mij dan.
Zelfs een autoreply, of medeling als "don't call us, we call you" op de website zou al voldoende zijn.
Gewoon op zowel je sales als info aliasen totaal niet reageren terwijl je wel bijna dagelijks op facebook post is gewoon niet netjes

Door jezelf druk te maken gaat er echt niemand sneller bewegen hoor....
Los daarvan was mijn post een reactie op reply nr.26.

Door jezelf druk te maken gaat er echt niemand sneller bewegen hoor....
Los daarvan was mijn post een reactie op reply nr.26.
ik maak me niet druk en kan best een kwartaal wachten, allemaal geen probleem, maar als ik bij iemand €1.200 wil uitgeven verwacht ik wel gewoon netjes geinformeerd te worden.

Cirklon is ook te krijgen via Musicstore in Colone....op voorraad....

Superstrak ding.... heel goed.

Blijkbaar toch niet meer te krijgen...dan heb ik geluk gehad...2 weken terug er daar één gevonden.

Fatsoen ook...
Als je een business hebt dan wil je i.i.g. bereikbaar zijn voor je klanten, lijkt mij dan.
Zelfs een autoreply, of medeling als "don't call us, we call you" op de website zou al voldoende zijn.
Gewoon op zowel je sales als info aliasen totaal niet reageren terwijl je wel bijna dagelijks op facebook post is gewoon niet netjes

het duurt soms heel lang,het is zijn vrouw die zich bezig houd met mails en orders,enkel als het 'ernstig' is grijpt haar echtgenoot in en dan heb je snel mail terug.

dat je geen feedback hebt kan zijn dat er geen ter beschikking zijn ,als ze klaar zijn voor een volgende batch te laten maken krijg je wel een mail om een voorschot te betalen,wees gerust..

zo was het bij mij althans

Heb vandaag toevallig mail gehad, order bevestigd en sta op de batch van April :)

De interface spreekt me enorm aan.
Kan je met de Circlon ook in real time opnemen? Of is het alleen een stepsequencer? Ik weet dat hij met patronen werkt die je aan elkaar koppelt tot een song.

Dat ga ik ontdekken, heb ook een Innerclock syncgen2 pro onderweg en ga cubase dan alleen nog maar voor audio gebruiken ben erg benieuwd

Back