Zal de Yamaha Tenori On revolutionair worden?

Gedeeltelijk, gewoon een step sequencer met nieuwe mogelijkheden.
Of hij in de toekomst (als hij allang uit de productie is) een hype wordt en daarmee zijn nieuwprijs overstijgt moeten we nog afwachten, hoop van wel want ik heb er ook (titanen) één en hij bevalt me goed :okdan:

Oh mijn god! Je schopt me nu helemaal overhoop.

Nou ja, iedereen heeft weleens een voetbal gekocht. Maar niemand koopt die Tenori On! Mensen snappen wat een voetbal is en wat je ermee kan doen, maar ik snap dus niet, nee beter gezegd. Ik voel aan mijn kloten dat er meer uit de Tenori On te halen valt dan dat apparaat zelf. (samplen, Halion)

Zal toch wel meevallen met hoeveel mensen die Tenorion (niet)kopen? Zullen er ongetwijfeld meer zijn dan alle 909s die ooit zijn gemaakt (ach dat weet ik ook niet maar dat vermoed ik toch wel een beetje)

En ze maken die Tenorion toch best wel lang nu bijna 5 jaar, das best lang voor een sequencing muziek apparaat synthesizer iets

Ik koop er ooit ook nog wel eentje lijkt me cool om mee te werken, als ik het goed begrijp zijn er 2 versies? De oude en nieuwere light versie ofzoiets?

om de onduidelijkheid een beetje weg te nemen heb ik even wat filmpjes opgezocht, deze zijn voor de TNR-I op de ipad, maar dat is hetzelfde als een echte tenori-on, dus die werkt hetzelfde. Met deze vier filmpjes heb je zo'n beetje alle mogelijkheden wel gezien en is de magie van de lampjes een beetje weg en zie je hoe je hem in kan zetten in je eigen studio.

Een jam sessie met de TNR-I en lot's of old skool hardware

Hier wordt de Pittsburgh Modular Foundation 2.0 getriggerd door de TNR-I

TNRI review plus uitleg van de layers

en als laatste een uitleg van elke layer met behulp vande MFB Nanozwerg, MFB 522 Drum Machine en een MicroKorg

nope, is al eens langs gekomen op SF, 2 nerveuze knaapjes, 1 besprak de technische zaken en een andere 'bespeelde' het geval...
met in elk filmpje dat er over te vinden was op youtube echt steeds dezelfde demo...

Ik snap helemaal niet wat je hier bedoelt 6 trak? En dat is wel duidelijk geworden een uurtje geleden... Help me hieruit aub?

Ik vind het een COOL ding, alleen al om al die lampjes :D
Lekker in het donker in je studio knoeien, lijkt wel KERSTMIS ;)
Interne sounds links laten liggen en gewoon je synths met dat ding aansturen!

Back