Wie moet er met dit weer binnen werken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Damn,

Ik moet gewoon tot 17.00 werken in een ruimte zonder airco en ik snak ernaar om in het zwembad te liggen !
Wie moet hier nog meer zn dag binnen op het werk doorbrengen ???

Pwoah..=(

ik moet nix, maar ik werk lekker binnen, airco erbij, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! beter dan zwetend tussen een zooi roodverbrande breezer- en bier-drinkende proleten op een overvol strand liggen lijkt me :)

Ik zit in een gebouw waar ze de airco niet goed geregeld hebben, dus ik heb in de pauze een trui gekocht om geen kou de vatten.

Ik zit ook lekker de hele dag in een ruimte met airco. Gelukkig staat die niet zo heel erg koud dat ik nog een trui aanmoet, maar ik kan gewoon in m'n korte broek en t-shirtje werken.

En in de pauzes uiteraard even lekker buiten van de zon genieten.

Heeeeerlijk...........
Zit hier vanaf vanmorgen 8.00 al binnen. Tot 17.00 werken (net klaar dus) en daarna nog fijn uurtje of 2 studeren.
Ben nl bezig met omscholing............
Het leven is goed.......

Ik moet morgen weer beginnen met werken bij een temperatuur van 2 tot 4 graden. :kimono:

Ik zit thuis op de bank zonder aico met zn ventilator die geen kont uit haalt! morgen maar naar het strant de proleet uithange! juuuuu:D

Binnen en buiten werken.. 'k Zit liever binnen te werken nu!

Om 7.00 in de trein is het nog lekker koel, dan het kantoor in met airco.. dan de auto met airco.. dan een lekkere bavaria in de hitte :)

Nog 5 dagen werken

:koffie:

Gewoon op m'n werk geen ene malle moer uitvoeren. Niet te druk maken en dan valt het gebrek van airco ook wel mee.
Gelukkig is er buiten zat te zien overdag. :{

tja ik werk van 9 tot 6 op een bouwmarkt. Een slecht gebouw die de warmte vasthoud. Airco is geen beginnen aan. Veel zonlicht komt er ook niet binnen. tis er snik heet altijd en niet echt uit te houden...

Ik sluit me aan bij Olaf. In de zomer altijd wat rielekster, in de winter wat hyperder. Doe mij maar lente en herfst!

S'morgens ben ik op de bouw bezig, rond 12:00 ga ik binnen schilderen waar het heerlijk koel is. S'middags pak ik m'n gitaar erbij en doen we lekker rustig aan.

Morgen om 10:30 beginnen:D dan ga ik eerst ff buiten lopen met wat jongens en nemen we wat flessen met ijskoud drinken mee, en als het dan flink heet wordt gaat de BBQ aan en gaan we lekker wat hamburgers eten:)

Wat een geweldige baan en wat een geweldig weer8)

Ik zit in een noodbouw.. 1 verdieping hoog met een plat dak en je raad het al.... GEEN AIRCO!

Maar met die Ozni van Blinx krijg ik het meteen weer koud... Wat gaaf!

Ik loop de post van dinsdag tot zaterdag deze maand...

Dus ben zowel binnen als buiten:engel:

Wel lekker typisch Hollands: over 't weer praten en zeiken als 't een keer(te) warm is! :D

:(<[Minder leuk: zelfs hier over werk praten..]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back