gratis workshop analoge synth

''Na een korte demonstratie van de immense synthesizer.......... ga je zelf aan de slag. (WOW,gaaf! :D) Met het computerprogramma .........................Ableton Live (HUH WTF,lol !)''

ik denk dat die studio-gasten argumenten zoeken om hem niet te verkopen,ding staat daar al jaren te 'rotten',hij is van de staat en het is vollop besparingen overal in belgie...geen tekening nodig.

Moeten ze die workshop nu tijdens de dag houden?

Heb je die recent getest? Dan gaat het nogal een korte workshop worden...

''Na een korte demonstratie van de immense synthesizer.......... ga je zelf aan de slag. (WOW,gaaf! :D) Met het computerprogramma .........................Ableton Live (HUH WTF,lol !)''

En dat kan je thuis allemaal niet? Volgens mij zijn workshops vaak meer een 'sociale activiteit' dan dat je er veel leert :z

Nou, zuurpruimen hebben lekker ongelijk gehad, het was wel degelijk hands-on. :D

Heel leuk ook om 4 uitgangen op 4 luidsprekers te horen in een grrrrote ruimte.

Had je direct geen extra reverb nodig.

Grappig om te zien hoe op een gegeven moment vijf mensen gelijktijdig aan een patch zaten te sleutelen, zonder elkaar in de weg te moeten lopen.

oh, blijkbaar heeft die seq nooit helemaal gewerkt, zelfs niet na herhaalde bezoeken van EMS mensen zelf...

De oplossing: patch er snel even een Doepfer Dark Time tussen!

:dubbel: Grappig zicht, zo'n miniscuul sequencertje dat zo'n bakbeest aanstuurt.

Heb kort gebabbeld met een paar mensen daar, er is reeds veel aan gerepareerd, en deze workshop is resultaat van een soortement brainstorm om geïnteresseerden bij elkaar te krijgen om de ems 100 weer meer onder de aandacht te krijgen, zo dat hij daadwerkelijk meer gebruikt zou worden.
Je zag het kriebelen om toch eindelijk eens achter het euvel te komen van de sequencer, tussen de regels door leek ik te horen dat er al veel zoekwerk is gedaan, dat bepaalde dingen werken, dat het bv. niet de klokgenerator is et c... Als dat echt een pdp afgeleide is , tja, vind nog mar iemand die daar meer dan theoretische kennis van heeft. En tijd. En zin.

Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie elkaar kennen en dat dit een geintje is. Anders ben je wel een bijzonder hatelijke zuurpruim.

Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie elkaar kennen en dat dit een geintje is. Anders ben je wel een bijzonder hatelijke zuurpruim.
Nee hoor, wij kennen elkaar niet. Ik probeer gewoon wat inlevingsvermogen bij te brengen. Wist jij dat kritische mensen zonder een overvloed van tijd zuurpruimen waren?

Back