Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

) Met het computerprogramma .........................Ableton Live (HUH WTF,lol !)''
heb je je al aangemeld?Geinig, geinig.![]()
nee ik heb hem ooit getest,en verschillende modulles waren stuk,en de sequencer ging helemaal nietpraatjes.......
''Na een korte demonstratie van de immense synthesizer.......... ga je zelf aan de slag. (WOW,gaaf!) Met het computerprogramma .........................Ableton Live (HUH WTF,lol !)''

Het zal wel voornamelijk voor studenten (van UGent) bedoeld zijn zeker...Moeten ze die workshop nu tijdens de dag houden?

Grappig zicht, zo'n miniscuul sequencertje dat zo'n bakbeest aanstuurt.Leuk voor jou dat je tijd te veel hebt om tijdens kantooruren vage workshops uit te proberen. Ben je werkloos of betalen je ouders voor die vrije tijd?Nou, zuurpruimen hebben lekker ongelijk gehad, het was wel degelijk hands-on.![]()

Nee hoor, wij kennen elkaar niet. Ik probeer gewoon wat inlevingsvermogen bij te brengen. Wist jij dat kritische mensen zonder een overvloed van tijd zuurpruimen waren?Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie elkaar kennen en dat dit een geintje is. Anders ben je wel een bijzonder hatelijke zuurpruim.