gratis workshop analoge synth

"zuurpruimen" sloeg volgens mij gewoon op degenen die vermoedden dat de deelnemers niet zelf met de Synthi 100 aan de slag gingen mogen hoor.

:dubbel: hah, hier neem ik géén aanstoot aan hoor!

Enne mijn zuurpruimen opmerking, jammer dat daar aanstoot van kwam (of niet? Altijd moeilijk zo'n internet discussie.) Was niet de bedoeling, in ieder geval.

Ik had toevallig verlof, en het was bij de deur, dus waarom niet? :okdan:

(psst: en het was gratis, en het was een fscking EMS 100... )

het is inderdaad een nogal vreemde ervaring: sta je een osc bij te regelen, komt er een totaal onbekende 2 meter verder de filter dichtdraaien! :dubbel: of een pinnetje verplaatsen :?

oscs en filters combinaties zat, plus die patchpanels, was een half wonder dat er soms geluid uit kwam!

Leuk, ik had er graag bijgeweest maar had op dat moment les. Enig idee wat de verdere plannen met de synthi zijn? Ik heb gezien dat het IPEM verhuisd is naar een nieuwe locatie, wordt de synthi meeverhuisd?

Komt uiteindelijk in tehnicum terecht, st pieters nieuwstraat (vlak bij m'n werk!)
Ik heb daar vaak les en heb er al bordjes zien hangen van het IPEM en vroeg me af of er ook een nieuwe studio zou komen.

blijkbaar zou ipem integraal naar daar verhuisd woden. Zijn zo goed als compleet verhuisd, meen ik gehoord te hebben, maar lieten synthi door verhuisbedrijf naar de Aula brengen voor die demo. Bizar hee?

(Al was die akoestiek fabuleus!)

Back