How low can you go

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Dacht dat electro/ progressive wel z'n absolute dieptepunt berijkt had, maar het kan blijkbaar nog slechter

Haters zijn altijd goed om veel views te generen.. zo blijkt maar weer..

Als die dames nog veel van de lekkers/smossigs gaan eten zijn het binnenkort huiskamerolifantjes... }:|
Cellulitis loert om het hoekje....
De "muziek" klinkt niet direkt beter of slechter dan de meeste doorsnee troep tegenwoordig.... (in my humble opinion that is :engel: )

Cheers,
Exo. :mega:

Ik luister op het moment wel via mijn laptop speakertjes ( en dus geen bas), maar ligt dat poing poing geluidje niet verschikkelijk hard in de mix? .. ik hoor rest bijna niet.

Ligt aan je laptop speakertjes :)

'k Vind 't een beetje standaard hedendaags niveau in die muziekstijl; niet beter of slechter.

Clip is...sja... :(

Beetje een rip off van de "wat nieuwere" Chi-town.... kan zo 1,2,3 geen voorbeeld vinden..... even een keer de platenkasten doorpluizen dacht zelf UC Music

Laidback Luke is een kakkertje die niet met koptelefoon draait maar met oordopjes, omdat zijn haar anders in de war raakte..... totdat Yardena langs liep en effe een puinhoop van zijn kapseltje maakte :D

Ik vind um best grappig eigenlijk. Benny Benassi materiaal man, kei goed. Klip is helemaal passend ook. Lekker fout POING sampletje er in en klaar is de hitmachine. La maar komen die knaken.

Veel reacties i.i.g. :D lekkere wijfen in een clip is sowieso altijd goed ;)

Lekkere wijven.... fok forum iets voor jou?

Vleesschuur man. Maar goed, sex verkoopt. Van de muziek moeten ze het niet hebben ook al is ie grappig.

de muziek heb ik uitstaan, de clip vind ik wel oke, geeft de term kinderfeestje bij de macdonalds opeens een heel nieuwe dimensie. zou hem wel hebben willen maken zelf.
of is dit vloeken in de kerk..?

Ik ook wel hoor. Maar ik vloek dan ook graag in de kerk. Maar ook voor het zingen de kerk uit gaan is soms nodig.

daarom had ik de muziek ook uitstaan, zodat ik niet zou gaan meeneuriën

uiteraard kan je muziek maken die je zelf zwaar kut vindt nutuulk...
en als het maar kut genoeg is gaat er vanzelf iemand aandacht op vestigen zoals met deesch thread... maar de muziek is nutuulk ook ende idd duidelijk voor pukkelende jochies die slechts ende alleen nog maar met hun terrarium huisdier hebben gespeeld en deze klip mädchen nuturlich supahgeil vinden... erm...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back