25 jaar house muziek in de 3fm freaknacht

Ik hoor alleen maar oeverloos gelul en achtergrond ambiance voor de sociale werkplaats...weinig house classics

of is het de verkeerde link misschien :D

Dit zouden ze eens live op tv moeten doen, hele nacht 'house classics' of zoiets.

Kwaliteit en (publieke) radio en TV gaat gewoon niet meer samen. Het is allemaal de grootst gmene deler en het resultaat is dan onvermijdelijk boerenkoolhouse. Luister nou gewoon maar naar IFM of zillioenen mixen op mixcloud ofzo. Beter voor je gemoedsrust.

Kwaliteit en (publieke) radio en TV gaat gewoon niet meer samen. Het is allemaal de grootst gmene deler en het resultaat is dan onvermijdelijk boerenkoolhouse. Luister nou gewoon maar naar IFM of zillioenen mixen op mixcloud ofzo. Beter voor je gemoedsrust.

Het hoeft toch niet meteen boerenkoolhouse te worden dan, er zijn genoeg oude classics te vinden waar je een uurtje lang van kan genieten. Plastic Dreams, ik roep maar wat, Prodigy etc. etc. Born Slippy...

Het hoeft toch niet meteen boerenkoolhouse te worden dan, er zijn genoeg oude classics te vinden waar je een uurtje lang van kan genieten. Plastic Dreams, ik roep maar wat, Prodigy etc. etc. Born Slippy...

Dat bedoel ik met grootste gemene deler. Die plaatjes die jij noemt vind ik persoonlijk geen classics aangezien ze uit mid/laat jaren '90 zijn.

Da's hetzelfde als je d%b classics hebt en dan aprhodite, of gabber en dan party animals ofzo.

Ik snap je hierin. Wat ik jammer vind aan muziek op tv is dat het heel erg vaak bandjes/rock georienteerd is, kijk naar DWWD, of 3FM zaterdagnacht...

haha ja dat is ook de reden dat ik gitaarbandjes ook al tijden totaal niet boeiend meer vind..
om van dwdd maar te zwijgen, het is gewoon een parodie op zichzelf geworden

Ik snap je hierin. Wat ik jammer vind aan muziek op tv is dat het heel erg vaak bandjes/rock georienteerd is, kijk naar DWWD, of 3FM zaterdagnacht...

Je had BNN die sensation white deed, en op digitale tv heb je ook iets techno dj's achtig. En met ADE werd daar ook uitgebreid live 'verslag' gedaan.

En .. gaap. house/techno is zelfs voor de liefhebber gewoon saai om naar te kijken op de bank. Tenzij je net van een feestje terugkomt en .. eh. in de mood bent. Maar ook dan is het achtergrond iets.

Op internet gaat dat natuurlijk veel beter, boilerroom bijv. doen bijna dagelijks dingen en dat is dan wel leuk om een half uurtje mee te pakken oid. (ow, edit, smackos was laatst ook op boilerroom, beetje gaar met die launchpad trouwens).

Wat misschien wel leuk zou zijn als je. zeg een dimitri, joost van bellen, of (godbetere het) eddy de clerq. dat soort figuren neemt, gooi er wat drank etc. in. en laat ze maar wat lullen over de goeie ouwe tijd en af en toe een plaatje ertussendoor.

MTV vroerger met die zaterdagnacht was trouwens wel tof. Trippy clips, fluke atom bomb etc, en die xmas mixes. Toendertijd werkte ik in een soort club/jongerencentrum en 'broadcastte' we dat op het interne tv netwerk in alle ruimtes :D

Ja, ik ook in die tijd als op de zaterdagnacht aankwam. Maar er staat me zoiets bij van een nederlandse meid toen op MTV... na ja, laat ook maar.

Dat bedoel ik met grootste gemene deler. Die plaatjes die jij noemt vind ik persoonlijk geen classics aangezien ze uit mid/laat jaren '90 zijn.

Da's hetzelfde als je d%b classics hebt en dan aprhodite, of gabber en dan party animals ofzo.

Plastic Dreams is niet van mid/laat jaren 90 hoor, is van begin jaren 90. Maargoed, wat ik er vrijdag van gehoord was voornamelijk muziek op de achtergrond en veel geouwehoer met bellers. Dat kan natuurlijk veel beter.

Giel Beelen en house? Denk dat als je de jaren 90 uitsluitend onder invloed van cola doorgebracht hebt je toch een bepaald denkframe mist.

Back